۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیش‌بینی مدیریت مصرف ۸۵ مگاواتی برق در اردبیل
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل خبر داد؛

پیش‌بینی مدیریت مصرف ۸۵ مگاواتی برق در اردبیل

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: برنامه مدیریت مصرف در تابستان امسال برای استان در حوزه‌های مختلف ۸۵ مگاوات پیش‌بینی و اعلام شده است.

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: مدیریت مصرف برق در خردادماه و تابستان بسیار ضروری و حیاتی است تا با توجه به شرایط خشکسالی و شرایط سخت تولید انرژی، بتوانیم تابستان پیش رو را با کمترین خاموشی سپری کنیم.

وی تصریح کرد: برای استان اردبیل در حوزه مدیریت مصرف ۸۵ مگاوات صرفه‌جویی انرژی در حوزه‌های مختلف ابلاغ شده تا با همراهی مشترکان در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، اداری، عمومی و مشترکان خانگی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: از ۸۵ مگاوات مدیریت مصرف برق در چهار ماهه پیش رو، ۲۴ مگاوات مربوط به بخش صنعت، ۲۵ مگاوات مربوط به بخش کشاورزی، ۱۶ مگاوات مربوط به مشترکان خانگی، ۶ مگاوات مربوط به مشترکان اداری و عمومی و یک مگاوات نیز مربوط به مشترکان سایر حوزه‌ها است.

قدیمی افزود: از امروز و در قبوض ماهانه برای مشترکان کم مصرف مبالغ تشویقی اعمال خواهد شد تا به ازای مصرف بهینه برق پاداشی را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مشترکان استان اردبیل از امروز تحت پوشش طرح سراسری پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف قرار گرفتند تا به تناسب کاهش مصرف نسبت به سال قبل بتوانند از این پاداش و مزایای آن استفاده کنند.

قدیمی اضافه کرد: هر چند امروز آمار دقیقی از کاهش مصرف را در استان نداریم ولی در پایان ماه میزان کاهش مصرف برق توسط مشترکان بخش‌های مختلف اعلام خواهد شد تا بتوانند از مزایای پاداش و سایر مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: تا آخر تابستان این موارد تشویقی مد نظر قرار گرفته و به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف، ۲ هزار تومان پاداش به مشترکان اعمال می‌شود.

قدیمی ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق را یادآور شد و اظهار کرد: مشترکان کولرهای آبی با تنظیم کولر خود در دور کند و صاحبان کولرهای گازی نیز با تنظیم دمای سرمایش باید به یاری شرکت توزیع برق بشتابند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: ساعات اوج مصرف در استان ۱۱ صبح تا ۱۷ عصر است و پیک دوم نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ شب اعلام شده که باید مشترکان در این ساعات مصرف خود را به هر شکل ممکن کنترل و مدیریت کنند.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha