۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
سایت سینماتو

سایت سینماتو

در دنیای پرمشغله امروز، اکثر مردم از هر برنامه و هر فعالیتی که در وقت و هزینه های آنان صرفه جویی کند به شدت استقبال میکنند.

به گزارش بازار، در دنیای پرمشغله امروز، اکثر مردم از هر برنامه و هر فعالیتی که در وقت و هزینه های آنان صرفه جویی کند به شدت استقبال میکنند. سیستم های VOD در همین جهت طراحی شده اند تا به مردم کمک کنند که نیازهایشان را در سریع ترین زمان ممکن و با کم هزینه ترین حالت براورده کنند. VOD یا “VIDEO ON DEMAND”  که ترجمه ی تحت الفظی آن ویدئو به هنگام درخواست میباشد سیستم یا روشی است که با بهره گیری از آن یک کاربر میتواند ویدئو مربوط به محتوایی که در نظر دارد چه محتوای آموزشی بوده یا فیلم و سریال و... را به صورت آنلاین در زمانی که تمایل دارد مشاهده کند. به معنای دیگر با وارد شدن سیستم های VOD به عرصه ی تکنولوژی، مخاطبان ضرورتی نمیبینند که خود را به زمانبندی معین سینما وتلوزیون برای پخش یک فیلم یا سریال، محدود کنند. چرا که در روش پخش آنلاین هیچ گونه محدودیتی از لحاظ زمانی و مکانی وجود ندارد. و مهم تر از آن کاربر میتواند به سادگی با استفاده از گوشی موبایل هوشمند خود از این سرویس بهره مند شده و حتی تسلط کامل بر آن داشته باشد. اگر بخواهیم تشبیه کنیم سرویس های پخش آنلاین مانند این است که شما به عنوان یک مخاطب به دنیایی از محتواهای ویدئویی بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشید. حتی نگرانی هایی که در گذشته داشتید مانند کمبود فضا برای دانلود یک فیلم، حجم اینترنت مصرفی بالا و... بی مورد خواهد بود چرا که در سرویس های VOD بدون احتیاج به دانلود فیلم، میتوانید به تماشای آن بپردازید و لذت ببرید. نکته ی قابل توجه این است که تماشای آنلاین فیلم به نسبت دانلود آن، حجم اینترنت کمتری را مصرف میکند حتی در برخی از وبسایت ها مانند سینماتو ، حجم اینترنت به صورت نیم بها محاسبه شده و بسیار مقرون به صرفه میباشد.

سایت سینماتو

توجه داشته باشید که آرشیوی که در اختیار مخاطب قرار میگیرد تنها محدود به فیلم و سریال نبوده و ویدئوهای آموزشی، انگیزشی و... را نیز پوشش میدهد. این حجم از تنوع در سرویس های پخش آنلاین ، برای مخاطب امکان انتخاب راحت تر را فراهم میکند. علاوه بر این موارد سایت هایی مانند سینماتو منبع مناسبی برای تماشای یک فیلم سانسور شده در محیط خانواده است که البته شما میتوانید فیلمتان از بین پربیننده ترین فیلم های موجود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. سبک زندگی مدرن و شلوغ یکی از عوامل محبوبیت و رشد انفجاری VOD  در دنیای امروز بوده است.به این دلیل که محتوای دلخواه همیشه در دسترس کاربر است. پخش VOD به منتشرکنندگان ان اجازه می‌ دهد تا استراتژی محتوای خود را قبل از انتشار، کامل کنند و همچنین، زمان کافی برای ویرایش و بهبود ویدئوهای خود داشته باشند. سرویس های VOD معمولا در ازای دریافت هزینه ای به صورت ماهانه برای کاربر حق اشتراک ایجاد میکنند و به این حالت کاربر به تمام محتوا دسترسی خواهد داشت اما درصورتی که کسی تمایل داشته باشد به صورت رایگان از این پلتفرم استفاده کند باید بپذیرد که هنگام تماشای ویدئوی موردنظر خود تلیغات را هم ببیند قطعا نمونه های این تبیلغات را در یوتیوب دیده اید به این حالت شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از محتوا بهره مند شود. مزیت دیگر سرویس های پخش آنلاین این است که امکان ضبط رویدادهای پخش زنده نیز وجود دارد و می‌توان ویدئوهای موردنظر را در کتابخانه VOD ذخیره کرد تا بعدا مخاطبان بتوانند به محتوای آن دسترسی داشته باشند. تماشای فیلم ها و سریال ها در ژانر های متفاوت اکشن، درام، ماجراجویی، علمی_تخیلی ، با رتبه بندی های متنوع، محصول هر سال و هر کشوری که در نظر مخاطب باشد در سایت هایی با سرویس VOD مانند سینماتو امکان پذیر است.

سایت سینماتو

کد خبر: ۲۲۲٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha