۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
حضور منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اُیل شو| اروند مرکز توسعه نفت و پتروشیمی
دبیر کمیته نفت سازمان منطقه اروند در گفتگو با بازار:

حضور منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اُیل شو| اروند مرکز توسعه نفت و پتروشیمی

آبادان- طمیمیان، دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند از حضور این سازمان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی «ایران اُیل شو»، خبر داد.

قدرت‌اله طمیمیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس‌ جمهور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت، اظهار کرد: این نمایشگاه که با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی شروع به کار کرده فرصت ارزشمندی است تا بتوانیم با شرکت‌های مختلف نشست‌های تخصصی برگزار کنیم.

وی افزود: دبیرخانه نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند در نخستین روز از برپایی این نمایشگاه نشست‌های بسیار خوبی با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خصوصی بخش نفت جهت جذب و فعالیت در منطقه آزاد اروند ترتیب داد.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد حضور این سازمان در نمایشگاه را همسو با شعار سال و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار، عنوان کرد و گفت: طی نشست با بعضی از شرکت‌های بخش خصوصی تفاهم شد تا با سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند و استفاده از مزایای قانونی آن در رسیدن به اهداف این کمیته گام‌های موثری برداشته شود. طمیمیان توضیح داد: تلاش خواهیم کرد تا پایان نمایشگاه منطقه آزاد اروند را به عنوان مرکز ثقل و توسعه نفت، گاز و پتروشیمی به سرمایه‌گذاران نفتی داخلی و خارجی، معرفی کنیم.

لازم به ذکر است، بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است.

کد خبر: ۲۲۱٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha