۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
سوریه و عراق نیازمند خدمات عمرانی ایران| صدور خدمات مهندسی و اجرا در پنج کشور منطقه
مدیر برنامه‌ریزی شرکت انرژی‌گستر نصیر مطرح کرد

سوریه و عراق نیازمند خدمات عمرانی ایران| صدور خدمات مهندسی و اجرا در پنج کشور منطقه

مقبول، مدیر برنامه‌ریزی شرکت انرژی‌گستر به بازار گفت: براساس مذاکراتی که انجام شده است احتمالا در عراق و سوریه نیز فعالیت هایی داشته باشیم، چرا که هر دو کشور نیازمند فعالیت ها عمرانی هستند.

بازار؛ گروه صنعت: چندی پیش سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور در آئین گشایش مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز جامع درمان سرطان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) را منشا خدمات فراوان در کشور معرفی کردند. هرچند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) رسالت گره گشایی از مطالبات مردم، افزایش اشتغالزایی و توسعه کشور را دنبال می کند، اما اصلی ترین محور خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اجرایی منویات رهبر معظم انقلاب است. در این میان اگر پروژه های دچار مشکل مالی از سوی بخش خصوصی یا دولت باشد، این ارگان با شناسایی ظرفیت ها و اثرات مثبت آن پروژه در بهبود ساختار اقتصادی کشور، اقدام به ورود و پیش برد اهداف توسعه کشور می کند. شرکت انرژی گستر نصیر یکی از شرکت های زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که توانسته در صنایع مختلف دستاوردهای مهمی را برای کشور با رویکرد مذکور به ارمغان بیاورد. برای بررسی اقدامات انجام شده این شرکت با بهزاد مقبول مدیر برنامه‌ریزی شرکت انرژی‌گستر نصیر به گفت و گو پرداختیم:

شرکت انرژی‌ گستر نصیر پروژه هایی از قبیل: استحصال اتان، کارخانه قند شهداری دزفول، پروژه بیمارستان ۷۴۰ تختخوابی برکت، استحصال مس پارسیان، کاغذ سبز خوستان، نساجی قم را در دست اقدام دارد

* باتوجه به پروژه های عمرانی و اقتصادی مجموعه شما در حال حاضر چند طرح توسعه در دست اقدام دارید؟

شرکت انرژی‌ گستر نصیر در حال حاضر هشت طرح مهم را دنبال می کند که مهم ترین ها شامل؛ استحصال اتان، کارخانه قند شهداری دزفول، پروژه بیمارستان ۷۴۰ تختخوابی برکت، استحصال مس پارسیان، کاغذ سبز خوستان، نساجی قم است. باید اشاره داشت که طرح استحصال اتان در حال اتمام است و بزودی آن را تحویل خواهیم داد.

* در حالت کلی مهم ترین وظیفه شرکت انرژی‌ گستر نصیر چیست؟ باتوجه به در دست داشتن انبوهی از پروژه ها آن ها را چگونه مدیریت می کنید؟

شرکت انرژی‌ گستر نصیر، مجموعه ای با دانش فنی و سابقه‌ی طولانی در انجام پروژه های عمرانی و اقتصادی است. در حقیقت این شرکت را می توان قرارگاه سازندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) قلمداد کرد. چرا که هر پروژه‌ه ای که در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تعریف می شود، اجرایی آن را به شرکت انرژی‌ گستر نصیر واگذار می کنند. در پاسخ به قسمت دوم سوال شما باید گفت مدیریت پروژه ها براساس برنامه‌ریزی‌ها و توافقات حاصله پیش می رود.

* یکی از طرح های مهم شرکت انرژی‌ گستر نصیر ساخت و راه اندازی بیمارستان ۷۴۰ تخت خوابی بود، علاوه بر بیمارستان این پروژه شامل چه مجموعه های دیگر است؟

بیمارستان ۷۴۰ تخت خوابی همجواری با مرکز سرطان برکت دارد، علاوه بر این مجموعه ای چند عملکردی و مجهز به هتل نیز در مرحله اجرا قرار داد که نزدیک به مجموعه درمانی است.

دیدگاه شرکت انرژی‌ گستر نصیر فقط فعالیت در بازار داخل کشور نیست، بلکه در تلاش برای کسب پروژه های مختلف در سایر کشورهای بین المللی و حتی همسایه هستیم

* شرکت انرژی‌ گستر نصیر در پروژه های عمرانی مذکور بیشتر چه بخش های را دنبال می کند؟

تمام فعالیت های ساخت ابنیه ساختمان، تاسیسات و بتن ریزی توسط شرکت انرژی‌ گستر نصیر انجام شده است. دیدگاه شرکت انرژی‌ گستر نصیر فقط فعالیت در بازار داخل کشور نیست، بلکه در تلاش برای کسب پروژه های مختلف در سایر کشورهای بین المللی و حتی همسایه هستیم. از این طریق می توان خدمات فنی و مهندسی نیز از کشور صادر کرد. تاکنون پروژه های عمرانی متعددی در کشورهای پاکستان، عمان و یمن انجام داده ایم و با توجه به مذاکرات انجام شده، احتمالا در عراق و سوریه نیز فعالیت های داشته باشیم. چرا که دو کشور مذکور به شدت نیازمند فعالیت های عمرانی هستند.

کد خبر: ۲۲۱٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      سپاه از یک طرف شما از طرف دیگر و... پهلوانان غارت هستند پس جایگاه نظام فنی اجرایی کشور کجاست؟؟