۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
۵ سرمایه گذاری خارجی در قزوین انجام شد
معاون صمت قزوین:

۵ سرمایه گذاری خارجی در قزوین انجام شد

قزوین - معاون صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طبق آمار وزارتخانه، استان قزوین در سال ۹۸ با جذب پنج سرمایه گذار خارجی رتبه سوم کشور را در این زمینه به دست آورده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، کامران لشگری اظهار داشت: بر مبنای گزارشی که از سوی وزارتخانه صمت مبنی بر ارزیابی استان قزوین با جذب ۶ درصد از حجم سرمایه گذاری خارجی کشور، رتبه ششم را از این لحاظ کسب کرده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: حدود ۵۰ سرمایه گذار خارجی در استان مشغول فعالیت هستند و ظرفیت‌ها و جذابیت‌های بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی در استان، چشم انداز گسترده‌ای را برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در قزوین فراهم آورده است.

لشگری اظهار کرد: جذب این تعداد سرمایه‌گذاری خارجی در استان قزوین باعث شده بیش از ۱۸ کشور اروپایی و آسیایی در صنایع استان قزوین فعال بوده و زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را در استان فراهم کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت سرمایه گذاران خارجی جدید در استان با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نشان دهنده شکست توطئه‌های استکبار جهانی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی است.

کد خبر: ۲۲٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha