۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
فاز اول سامانه گرمسیری ایلام تکمیل می‌شود
استاندار ایلام:

فاز اول سامانه گرمسیری ایلام تکمیل می‌شود

ایلام- استاندار ایلام گفت: با برنامه ریزی انجام شده، فاز اول سامانه گرمسیری تا شهریور امسال تکمیل و به‌بهره‌برداری می رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست با معاونین و مدیران ستادی استانداری ایلام در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام اظهار کرد: اعتبارات سفر استانی به میزان دو هزار میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این میزان در متمم سفر اول به ۸۰۰ میلیارد تومان و در متمم سفر دوم به میزان یک هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان و در مجموع به بیش از چهار هزار میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در استان ایلام، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و با در نظر گرفتن اعتبارات قابل ملاحظه، در تلاش هستیم تا پروژه‌های ۲۰ ساله را به سرانجام برسانیم که تکمیل پروژه‌های ایستگاه پمپاژ آب از مصادیق آن است و از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ آب، تعداد پنج ایستگاه در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: در همین رابطه و تا نیمه اول سال جاری حدود ۷۰ پروژه نیمه‌تمام با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به سرانجام می رسند که در نوع خود بی‌نظیر است. به همه مدیران تأکید شده که هیچ پروژه‌ای کلنگ زنی نشود، مگر آنکه اعتبار آن تامین شده باشد؛ به همین منظور و به زودی سد «گدارخوش» با حضور مقامات کشوری کلنگ زنی می‌شود.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تقسیمات کشوری نیز گفت: با شروع به کار دولت مردمی ایران قوی و بعد از پیگیری‌های فراوان در قالب یک فرآیند و پس از بررسی همه شاخص‌های مورد نیاز و اعزام تیم‌های ویژه از مرکز برای بررسی، در نهایت دهستان «آسمان‌آباد» به بخش ارتقاء یافت و نتیجه این تلاش و پیگیری‌های پیاپی و مستمر طی هفته گذشته این دستاورد بصورت رسمی ابلاغ شد. اخیراً نیز «دشت‌عباس» شهرستان دهلران به شهر ارتقاء یافت که موجب خوشحالی مردم این منطقه شد.

کد خبر: ۲۲۰٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha