۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
سفارش همبرگر

سفارش همبرگر

آیا شما هم جز کسانی هستید که مدام دوست دارید غذاهای خوشمزه فست فودی را میل کنید.

به گزارش بازار، آیا شما هم جز کسانی هستید که مدام دوست دارید غذاهای خوشمزه فست فودی را میل کنید. فست فود یکی از بهترین و متنوع ترین غذاهایی است که درسال های اخیر، طرفداران زیادی را در رده های سنی مختلف جذب خود کرده است.

افراد با سفارش فست فود های متنوع لذت خوردن یک غذای متنوع از غذاهای همیشگی و خانگی را تجربه می کنند.

شاید بتوان همبرگر را یکی از پیچیده ترین ساندویچ های موجود دانست که افراد با سلیقه های مختلف به سراغ آن می روند. در نگاه اول، این غذای خوشمزه، چیزی بیش تر از  یک گوشت چرخ شده که با حالت گرد تهیه شده و آن را به صورت گریل یا سرخ شده آماده می کنند و همراه با مخلفاتی ارائه می دهند، نیست.

همبرگر ها مجموعه ای بزرگ و متنوع از ساندویچ های گِرد و لذیذی هستند که از فرآورده های گوشتی (گوسفند، گاو و مرغ) تهیه شده اند و در کنار سایر مخلفاتی نظیر قارچ، انواع پنیر ها و سایر افزودنی های خلاقانه، خوش طعم تر و خواستنی تر می شوند. هنر استفاده از این مخلفات و چگونگیِ طبخِ گوشتِ مورد استفاده در برگر ها، مهم ترین نکته در خوب و خوش طعم شدن این ساندویچ است. یعنی اینکه بدانید از چه مواد اولیه ای استفاده کنید، چگونه از آن برگر بسازید، آن را چگونه و با چه روشی طبخ کنید و در پایان با چه مخلفات، چاشنی ها و سس هایی سرو کنید. همه این موارد دست به دست هم میدهند که یک برگر، خیلی محبوب و خوشمزه شود.
طرز تهیه همبرگر به عنوان یک فست فود پرطرفدار  هم بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

اما این ساده ترین و ابتدایی ترین دید نسبت به این غذای خوشمزه است و نگاه عمیق تر و پیچیده تر آن است که سبب ایجاد رقابت شدید بین فست فود های مختلف شده است. این رقابت فقط به فست فود های داخل ایران محدود نمی شود بلکه رقابتی است که بین همه رستوران های سراسر جهان که بهترین همبرگر را در منو خود دارند، وجود دارد.

فواید خوردن پیتزا و همبرگر :

پیتزا یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر دنیاست که طرفدارن بسیاری دارد. متاسفانه این غذا را بطور عمده مضر می دانند بطوری که شما کمتر مطلبی راجب فواید خوردن پیتزا می خوانید و یا می شنوید

همیشه در خصوص خوردن برخی از غذاها هشدار می‌شنویم. یکی از این مواد غذایی گوشت قرمز است که به گفته پزشکان عامل بسیاری از بیماری‌ها است اما تحقیقی جدید نشان داد که فرآورده‌های حاصل از گوشت قرمز را می‌تواند در شرایطی با اطمینان مصرف کرد.

دکتر استیون اسمیت در کنفرانسی با موضوع مصرف گوشت قرمز در دانشگاه تگزاس اظهار کرده است که این ماده غذایی از قضا چیز خوبی است!

بنه به گفته دکتر اسمیت، چنانچه گوشت قرمز خوب پخته شود و گاوها از رژیم غذایی مناسبی برخوردار بوده باشند، گوشت قرمز حاوی اسیدهای چرب اولئیک خواهد بود که همین ماده در روغن زیتون و آووکادو هم یافت می‌شود. اسمیت می‌گوید که یک تکه گوشت قرمز هر چه مغز پخته‌تر شود، ترکیب چربی موجود در آن سالم‌تر می‌شود.

سفارش همبرگر

اسمیت در یکی از تحقیقات خود دریافته است افرادی که گوشت قرمز دارای اسیدهای چرب اولئیک بالا مصرف کرده‌اند اچ‌دی‌ال کلسترول (یا همان کلسترول خوب) آنها افزایش یافته و از آن سو ال‌دی‌ال (کلسترل بد) این افراد کاهش پیدا کرده است. در این تحقیق خاص، افراد شرکت کننده به مدت ۶ هفته و هفته‌ای یک بار گوشت قرمز گاوهای نژاد واگیو و آنگوس مصرف کرده بودند.

این استاد دانشگاه در مهم ترین بخش از نتیجه‌گیری این تحقیق آورده است : «گوشت قرمز چرخ کرده جان هیچ کس را نمی‌گیرد

پیتزا یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر دنیاست که طرفدارن بسیاری دارد. متاسفانه این غذا را بطور عمده مضر می دانند بطوری که شما کمتر مطلبی راجب فواید خوردن پیتزا می خوانید و یا می شنوید.

در ادامه خواص پیتزایی که با مواد اولیه سالم و مرغوب پخته شود را به شما خواهیم گفت.

  1. اگر با گوشت پخته شود می تواند سرشار از پروتئین باشد.

اگر از سس های بازاری استفاده نکنید، گوجه فرنگی موجود در پیتزا سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها می باشد.

۳. پنیر موجود در پیتزا سرشار از انواع مواد مغذی می باشد.

۴. یک پیتزای سالم می تواند شامل گوجه فرنگی، زیتون، پنیر، نان، گوجه فرنگی و بسیاری از غذا های مفید دیگر باشد که یک وعده کامل غذایی را به شما ارائه می دهد

سفارش همبرگر

۵. اگر پیتزا با نان کامل(خمیر شامل سبوس گندم) پخته شود سرشار از فیبر می باشد.

. برای سلامت روان شما مفید است. متخصصان تغذیه معتقدند که خوردن گاه به گاه غذای مورد علاقه مانند پیتزا می تواند برای سلامت روانی مفید باشد.

۷. کلسیم موجود در پنیر پیتزا می تواند باعث محکم شدن استخوان های شما شود.

۸. پیتزا می تواند به شما کمک کند میزان سبزیجات بیشتری را مصرف کنید.

شما می توانید با ورود به سایت عطاویچ و با سفارش پیتزا  و یا یک همبرگر خوشمزه  یک وعده غذایی لذت بخش به همراه دوستانتان داشته باشید.

کد خبر: ۲۲۰٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha