۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
آزادراه قزوین - رشت مهمترین پروژه نیمه تمام گیلان است
معاون وزیر راه و شهرسازی:

آزادراه قزوین - رشت مهمترین پروژه نیمه تمام گیلان است

ساری- معاون وزیر راه وشهرسازی آزادراه قزوین - رشت را از مهمترین پروژه های نیمه تمام در استان گیلان بیان کرد و تسریع در تکمیل آن را لازم دانست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، خیرالله خادمی در دیدار با استاندار گیلان، با بیان اینکه همه ساله در ایام مختلف سال شاهد ترافیک سنگین در مسیر قزوین_رشت هستیم، اظهار کرد: مسیر قزوین _ رشت گلوگاه مهمی در گیلان است که در روزهای پرتردد سال باعث ایجاد ترافیک سنگین در آن مسیر می‌شود لذا در تلاشیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه تکمیل شود.

خیرالله خادمی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل پروژه مهم آزادراه قزوین_رشت گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه تمام در گیلان است که باعث کاهش بار ترافیکی در منطقه را کاهش می‌دهد.

وی یکی از مشکلات بر سر راه تکمیل هشت کیلومتر آزاد راه قزوین_رشت را احداث تونل در مسیر جاده دانست و بیان کرد :۸۰ درصد این پروژه تونل است که مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز مراحل ریل‌گذاری راه‌آهن رشت_کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد و افزود: در چند هفته آینده مراحل ریل گذاری این مسیر آغاز خواهد شد، لذا با توجه به پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده تا چند ماه آینده بخش اعظمی از پروژه تکمیل می‌شود.

خادمی با تشکر از استاندار گیلان در خصوص ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی تصریح کرد: در خصوص تکمیل پروژه‌های حوزه راه، نماینده عالی دولت در گیلان جلسات متعددی را با معاون اول رئیس جمهوری محترم و وزیر راه و شهرسازی برگزار و اعتبارات لازم جذب و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی در این استان وجود دارد.

کد خبر: ۲۲۰٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha