۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
میزهای تخصصی ظرفیتی برای پرورش نیروی متخصص | اتاق بازرگانی گرگان ورود کند
مدیرعامل توسعه پایدار پارسیان مطرح کرد؛

میزهای تخصصی ظرفیتی برای پرورش نیروی متخصص | اتاق بازرگانی گرگان ورود کند

گرگان- هاشمی، مدیرعامل توسعه پایدار پارسیان گفت: راه اندازی میزهای تخصصی می تواند نقش آفرینی زیادی در پرورش نیروی متخصص داشته باشد.

سیدهامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تاکید بر شناسایی و هدایت استعدادها به اتاق بازرگانی، اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ دانش به بخش کشاورزی اعم از تولید یا صنعت بزرگترین دغدغه است.

مدیرعامل توسعه پایدار پارسیان با اعلام این مطلب که در استان مراکز تحقیقات با دانش علمی بسیار معتبری داریم، افزود: در سال های اخیر فعالیت شرکت دانش بنیان با پژوهشگران جوان شکل گرفته که این ظرفیت خوبی برای نفوذ دانش افراد متخصص این خطه در سطح کشور است.

عضو اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: افزایش ضریب نفوذ دانش متخصصان گلستانی در سطح کشور یکی از استراتژی های مهم اتاق در دوره جدید است.

هاشمی از نیروی کار به عنوان سرمایه در حوزه تولید یاد کرد و گفت: در مفاهیم مدیریتی در گذشته معمولا صحبت از نیروی انسانی و توجه به آن می شد بعدها صحبت از منابع انسانی شد که امروز در دنیا این موضوع به سرمایه انسانی تبدیل شده است.

وی به پرورش نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: شناسایی استعدادها یکی از اقداماتی است که اتاق بازرگانی باید آن را پیگیری کند.

مدیرعامل توسعه پایدار پارسیان با بیان اینکه باید به حوزه آموزش توجه جدی شود، افزود: پرورش افراد مستعد به عنوان صنعتگر، تولیدکننده و بازرگان موفق ضروری است.

وی ضمن تاکید بر اینکه راه اندازی میزهای تخصصی می تواند نقش آفرینی زیادی در پرورش نیروی متخصص داشته باشد، خاطرنشان کرد: بر این اساس اتاق بازرگانی می تواند مطابق امکانات و ظرفیت های موجود میزهای تخصصی را برگزار کند.

این فعال استفاده استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان را ضروری برشمرد و گفت: انتقال این اطلاعات به نسل جدید می تواند در توسعه و رشد اقتصادی استان بسیار موثر باشد.

کد خبر: ۲۲۰٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha