۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
همه چیز درباره نمایشگاه فرش | نمایشگاه فرش در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

همه چیز درباره نمایشگاه فرش | نمایشگاه فرش در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه فرش تقریبا هر ساله در تاریخ ۱ الی ۷ شهریور برگزار می‌شود و افراد و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نمایشگاه فرش محلی برای رشد این صنعت نه فروش!

بازار: به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران ایفنا، فرش یکی از آیتم‌هایی است که تمامی ایرانیان از آن استفاده می‌کنند و با قابلیت‌های ویژه آن آشنایی دارند. هنر فرشبافی از دیرباز در ایران وجود داشته است و باید بگوییم به نوعی با رگ و پی افراد پیوند خورده است. به همین دلیل، برای هدفمندسازی این صنعت تلاش شده است نمایشگاه فرش دستباف در سال ۱۴۰۲ برگزار شود و همین امر می‌تواندبه رشد این صنعت کمک‌های زیادی کند. در همینجا به شما می‌گوییم نمایشگاه فرصتی برای رشد است و شما نباید به عنوان محلی برای فروش به آن نگاه کنید.

تاریخ برگزاری

تاریخ برگزاری نمایشگاه فرش دستبافت در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱ الی ۷ شهریور است. این نمایشگاه تقریبا هر ساله در چنین تاریخی برگزار می‌شود و افراد و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. بهتر است بدانید هر چقدر هدفمندتر وارد نمایشگاه شوید، به همان اندازه به رشد بیشتری در کار خود دست پیدا خواهید کرد. خبرگزاری ایفنا یکی از معتبرترین خبرگزاری‌ها در حوزه اخبار نمایشگاه ها است!

محل برگزاری

مورد دیگری که ممکن است برای شما سوال باشد در مورد محل برگزاری نمایشگاه فرش دستبافت است. بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه بدست آمده است محل برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران است. این محیط یکی از محیط‌های ویژه است که نمایشگاه‌های متعددی در آن برگزار می‌شوند و می‌تواند پذیرای مهمانان خارجی باشد. با توجه به این مسئله که صنعت فرش در سراسر دنیا مورد توجه قرار دارد، در زمان برگزاری این نمایشگاه افراد زیادی از کشورهای دیگر به ایران سفر می‌کنند و این مسئله می‌تواند رشد زیادی را برای کشور در پی داشته باشد.

ساعت برگزاری

ساعت برگزاری نمایشگاه فرش دستبافت یکی از اموری است که باید اطلاعات دقیقی در مورد آن داشته باشید. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این زمینه نمایشگاه فرش در تاریخ اعلام شده در ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر برگزار می‌گردد. کسانی که می‌خواهند در این نمایشگاه حضور داشته باشند باید از قبل برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشند. به طور مثال، شما باید مشخص کنید که از کدام قسمت‌های نمایشگاه می‌خواهید دیدن کنید و تمایل شما به دیدار و یا ارتباط با چه بخشی است. در نتیجه، می‌توانید نتایج مثبتی را از حضور در نمایشگاه بدست بیاورید.

چرا باید در نمایشگاه فرش دستباف شرکت کنیم؟

اکنون که اطلاعات کاملی را در مورد نمایشگاه فرش دستباف بدست آورده‌اید، ممکن است تمایل داشته باشید کمی در مورد فواید حضور در نمایشگاه با یکدیگر صحبت کنیم. زمانی که صحبت از برگزاری نمایشگاه می‌شود، افراد متعددی به یاد فروش محصولات خود می‌افتند. اما باید بدانید حضور در نمایشگاه چیزی بیشتر از فروش است. ممکن است فروش در زمان حضور در نمایشگاه رخ دهد. اما این چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید. بلکه شما باید اهداف خود را تقویت کنید تا بتوانید به موفقیت‌های زیادی در این زمینه دست یابید.

آشنایی با تکنولوژی‌های جدید

یکی از مهمترین مزایایی که با حضور در نمایشگاه فرش دستباف به آن دست پیدا می‌کنید آشنایی با تکنولوژی‌های جدید است. بهتر است بدانید زمانی که تکنولوژی وارد کار شما می‌شود با موفقیت‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. در واقع، برای اینکه کیفیت کار خود را بالا ببرید، باید به راهکارهایی که تکنولوژی در اختیارتان قرار می‌دهد توجه داشته باشید. استفاده بهینه از این تکنولوژی‌ها می‌تواند به رشد شما کمک کند و در نتیجه به زودی برند شما به یک برند شناخته‌شده و مهم تبدیل خواهد شد. این دقیقا یکی از مواردی که با حضور در نمایشگاه به آن دست پیدا می‌کنید.

همه چیز درباره نمایشگاه فرش | نمایشگاه فرش در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

شناسایی نیاز بازار

یکی دیگر از مواردی که با حضور در نمایشگاه فرش دستباف می‌توانید در اختیار داشته باشید شناسایی نیاز بازار است. بیش از ۸۰ درصد از کسانی که در نمایشگاه حضور دارند از مشتریان بالقوه و یا فعالان صنعت فرش هستند که ایده‌ها و دغدغه‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه، شما می‌توانید نیازهای بازار را به خوبی شناسایی کنید و حتی برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشد. بسیاری از برندهای هوشمند پس از حضور در نمایشگاه استراتژی‌های کاری خود را بازنگری می‌کنند تلاش می‌کنند نیاز بازار را در نظر بگیرند و سپس وارد آن حیطه شوند. اگر به داستان برندهای مختلف توجه داشته باشید، متوجه می‌شوید این دقیقا چیزی است که باعث شده است آنها به برندهای بین‌المللی تبدیل شوند.

دغدغه خریداران چیست؟

از جمله مواردی که با حضور در نمایشگاه فرش دستباف به آن دست پیدا می‌کنید شناسایی دغدغه خریداران است. به طور مثال، ممکن است شما متوجه شوید دغدغه اصلی خریداران شما قیمت است. در نتیجه، تلاش می‌کنید تسهیلاتی را برای فروش فرش در نظر بگیرید و این مسئله شما را به یک برند شناخته‌شده تبدیل می‌کند. همچنین، ممکن است متوجه شوید خریداران از کیفیت فرش‌هایی که در بازار موجودند رضایت ندارند و همین امر شما را بر آن می‌دارد تا به کیفیت محصولات خود توجه داشته باشید.

ایده‌های جدید

شما برای رشد به چه چیزی نیاز دارید؟! بی‌شک یکی از مواردی که به رشد شما کمک می‌کند نفوذ ایده‌های جدید به صنعت است. اگر می‌خواهید در کار خود پیشرفت‌های زیادی داشته باشید باید حضور در نمایشگاه فرش دستباف را مد نظر قرار دهید. کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند همگی در مورد فرش دغدغه‌های زیادی دارند. تبادل این دغدغه‌ها می‌تواند به شکل‌گیری ایده‌های جدید شکل کند و زمانی که این ایده‌ها به کسب‌وکار تزریق می‌شوند موفقیت‌های زیادی در این حیطه رخ می‌دهد و باعث می‌شود صنعت فرش با جهش‌های زیادی روبه‌رو شود.

سرمایه‌گذاری‌های هدفمند

از جمله فواید حضور در نمایشگاه فرش دستباف می‌توان به ورود سرمایه‌گذاری‌های هدفمند اشاره کرد. همانطور که می‌دانید صنعت فرش از جمله صنایعی است که می‌تواند جذابیت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران داشته باشد. اگر شما ایده جذابی برای سرمایه‌گذاری دارید، بهتر است قبل از حضور در نمایشگاه طرح توجیهی خود را آماده سازید. پس از آن، می‌توانید با جذب سرمایه‌گذاری‌های هدفمند به رشد قابل توجهی دست پیدا کنید و این امر باعث می‌شود به رشد برسید. با توجه به تمامی این موارد شما هرگز نباید فرصت حضور در نمایشگاه فرش دستباف را از دست بدهید و باید از مزایای آن بهره‌مند گردید.

همه چیز درباره نمایشگاه فرش | نمایشگاه فرش در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

برای پیگری اخبار نمایشگاهی به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نمایشگاه فرش دستباف در سال ۱۴۰۲ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این نمایشگاه در تاریخ ۱ تا ۷ شهریور در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌گردد و مراجعان می‌توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت ۸ تا ۱۵ در نمایشگاه حضور پیدا کنند و از مزایای بیشمار آن بهره‌مند شوند. این نمایشگاه از نمایشگاه‌های بسیار مهم در کشور به شمار می‌رود. اگر به دنبال مرکز معتبری برای پیگیری اخبار نمایشگاهی هستید، می‌توانید به خبرگزاری ایفنا مراجعه نمایید و اطلاعات به روز این وب‌سایت بهره‌مند گردید و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف داشته باشید.

منبع : https://ifna.ir/

کد خبر: ۲۲۰٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha