۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
ساختار صنعت گوهرسنگ هدفمند شود
رئیس هیات عامل ایمیدرو:

ساختار صنعت گوهرسنگ هدفمند شود

جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: برای توسعه حوزه گوهرسنگ، ساختار این صنعت باید هدفمند شود و با کمک بخش خصوصی، برنامه‌های این حوزه را اجرا کرد.

به گزارش بازار، وجیه الله جعفری همزمان با آغاز بکار آزمایشگاه گوهرشناسی و گوهرتراشی مرکز تحقیقات فرآوری موادمعدنی ایران، افزود: توسعه در صنعت گوهرسنگ نیاز به جریان سازی و ساختاری شدن همه ارکان این حوزه دارد.

وی گفت: به همین منظور ایمیدرو در بخش‌های مختلف همچون اکتشاف، آموزش و توسعه مراکز آموزشی این بخش برنامه‌های درحال اجرا دارد.

جعفری با بیان اینکه تربیت و جذب نیروی ماهر از الزامات حوزه معدن و صنایع معدنی محسوب می‌شود، اعلام کرد: در حوزه گوهرسنگ و برای اشتغالزایی فراگیر آن، پویایی آموزش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ایمیدرو برای توسعه آموزش این بخش، حمایت‌های مالی لازم را خواهد داشت.

رییس هیات عامل ایمیدرو با اعلام اینکه ایمیدرو بسترساز توسعه است، افزود: در مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی به دنبال ایجاد جریان نخبگی هستیم و این مهم از راهبردهای مهم توسعه است.

جعفری گفت: سرمایه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران نیروی انسانی آن است. به هر میزان مقوله آموزش در این مجموعه پویا باشد؛ دستیابی به اهداف تسهیل و تسریع خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف و تعالی سازمانی، شرایط در مرکز تحقیقات و دیگر مجموعه‌ها باید به صورتی باشد که عارضه یابی، مسئله یابی و تعریف راه حل در برنامه‌ها گنجانده شود تا شاهد اقدامات اثربخش باشیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha