۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
شروع فصل جدید همکاری‌های اقتصادی قشم با قاره آفریقا
مدیر جذب سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم خبر داد:

شروع فصل جدید همکاری‌های اقتصادی قشم با قاره آفریقا

قشم- مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از انعقاد تفاهم‌نامه تجاری میان یکی از شرکت‌های تولیدی فعال در منطقه آزاد قشم با یک شرکت از قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید مسعود آل عبایی با اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم‌نامه میان شرکت ویسمن فراورش قشم و شرکت تجاری از کشور تانزانیا به امضا رسید.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه طرف خارجی به‌عنوان نماینده انحصاری جهت فروش محصولات تولیدشده توسط شرکت ویسمن فرآورش قشم (تولیدکننده انواع کامپوندهای پلیمری) در میان کشورهای شرق قاره آفریقا را عهده‌دار می‌شود.

آل عبایی تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه فصل جدیدی از همکاری‌های اقتصادی میان شرکت‌های فعال در منطقه آزاد قشم و سایر کشورها در قاره آفریقا آغاز می‌شود.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: توسعه بازارهای صادراتی، توسعه روابط با کشورهای مختلف و فتح بازارهای صادراتی جدید از مهم‌ترین اهداف شرکت سازمان منطقه آزاد و واحدهای تولیدی فعال در این منطقه در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳) است.

بر اساس این گزارش شرکت‌های ویسمن فراورش قشم (تولیدکننده محصولات پلیمری)، تبسم ساحل قشم (پرورش ماهیان تزیینی آب‌شور)، پیرامون سیستم قشم (ساخت آنالایزر مورد استفاده در صنعت نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی)، پارس بهین پالایش (تولید قیر)، و صداقت قشم (تولید و بسته‌بندی محصولات غذایی) از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در منطقه آزاد قشم هستند در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است، منطقه آزاد قشم در غرفه شماره هفت سالن ۳۸A پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، پذیرای حضور سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند است.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha