۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۱۱۶ میلیارد تومان از اعتبارات استانی ایلام ابلاغ شد
استاندار ایلام:

۱۱۶ میلیارد تومان از اعتبارات استانی ایلام ابلاغ شد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه اولویت استان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، گفت: ۱۱۶ میلیارد تومان از اعتبارات استانی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ایلام در محل استانداری اظهار کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان یعنی دو درصد بودجه کشور در سال جاری به ایلام اختصاص یافته است.

وی به عملکرد موفق استان ایلام در جذب بودجه ۹۹ با توجه به شرایط سخت مالی کشور اشاره کرد و گفت: استان ایلام با هفت دهم درصد جمعیت کشور، دو درصد بودجه کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود از ابلاغ قسمت عمده اعتبارات استان خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبارات استانی ابلاغ شده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: نباید با خرد کردن اعتبارات هزینه جدیدی به استان تحمیل شود، لذا توصیه می شود پروژه های بالای ۷۰ و ۸۰ درصد پیشرفت در اولویت کارهای عمرانی باشد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله کمک بخش خصوصی، نهادها و بنیادها و ... برای اتمام طرح ها استفاده کرد، افزود: در شرایط موجود فضای مجازی عملاً جای فضای واقعی را گرفته است و به تناسب باید زیرساخت های این حوزه نیز تقویت شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه مدیران برنامه ریزی کنند هفته ای یکی دو روز پیگیر بودجه پروژه های ملی و ملی استانی در مرکز باشند، افزود:  اگرچه کمیت آماری پوشش شبکه های تلویزیونی، مخابراتی و تلفن همراه استان در ظاهر خوب است، شرایط ایجاد شده در بحث کرونا ضرورت توجه به فضای مجازی را بیش از پیش تقویت خواهد کرد و ما راهی جز توسعه زیرساخت ها به تناسب نیازمندی های پیش آمده در این حوزه نداریم.

کد خبر: ۲۲٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha