۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
 تهاتر زمین پروژه آزادراه تبریز- ارومیه را از رکود خارج می‌کند
معاون اجرایی رئیس جمهور:

تهاتر زمین پروژه آزادراه تبریز- ارومیه را از رکود خارج می‌کند

تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تهاتر زمین پروژه آزادراه تبریز- ارومیه را از رکود خارج می‌کند.

به گزارش بازار، محسن منصوری صبح امروز در بازدید از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه اظهار داشت: این مسیر بخشی از پروژه آزادراه تبریز – ارومیه است که در مجموع حدود ۲۵ درصد پیشرفت دارد و تامین اعتبارات آن از سوی ما در حال انجام است و با توجه به درخواست مسئولان استانی برای تفویض اختیارات در خصوص تهاتر زمین تصمیم گرفته شد برای تسهیل در فرآیندهای مربوطه مجوزهای لازم از سوی دولت صادر شود.

با حضور معاون اجرائی رئیس جمهور و مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه بازدید بعمل آمد.

در این بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح های در حال اجرای آذربایجان شرقی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه دیدن و در نشستی مسائل و موانع پیش روی این طرح را بررسی کرد.

قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه به طول ۲۸ کیلومتر که از آن به عنوان رینک دوم تبریز نام برده می‌شود به صورت مشارکتی بخش خصوصی و دولت کلید خورده است و این شرکت بومی به عنوان سرمایه گذار ۶۰ درصد این پروژه را بر عهده گرفته که تاکنون ۳۵ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

برآورد هزینه این قطعه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و برای اتمام آن به سه هزار میلیارد تومان نیاز است.

این قطعه دارای ۶ خط است که عرض آن ۳۲ متر است که برای اجرای قطعه آزادراه تاکنون ۱۴ کیلومتر و آزاد سازی انجام گرفته است و هم اکنون بالای ۴۷ درصد پیشرفت کار دارد.

سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی برای پیگیری مصوبات استانی سفر آیت الله رئیسی در خرداد ماه سال گذشته به تبریز و بازدید از طرح های این سفر انجام شده است.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha