۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
روند تحلیلی بیت کوین در کوتاه مدت
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

روند تحلیلی بیت کوین در کوتاه مدت

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: شاخص قدرت دلار (DXY INDEX) در محدوده های حمایتی خود قرار دارد بنابراین اگر سیر صعودی خود را آغاز کند قیمت بیت کوین به راحتی تا محدوده های ۲۶ و ۲۵ هزار دلار افت می کند.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از بیت کوین ارائه داد، ابراز داشت: بیت کوین درگیر در محدوده ۲۸ تا ۳۰ هزار دلار می باشد، طی چند هفته گذشته بیت کوین بطور موقت به بالای ۳۰ هزار دلار اوج گرفت اما در حال حاضر که طلا روزهای پر نوسانی را تجربه می‌کند بیت کوین تقریباً با استپ قیمتی همراه بوده است.

روند تحلیلی بیت کوین در کوتاه مدت

زینلی ضمن اشاره به شاخص قدرت دلار (DXY INDEX) تأکید کرد: شاخص قدرت دلار در محدوده های حمایتی خود قرار دارد بنابراین اگر سیر صعودی خود را آغاز کند قیمت بیت کوین به راحتی تا محدوده های ۲۶ و ۲۵ هزار دلار افت خواهد کرد از طرفی حجم کل بازار کریپتو کارنسی ها در ناحیه مقاومتی قرار گرفته که در صورت کندل های تأییدیه می‌تواند عامل دیگری برای اصلاح قیمت کوتاه مدت بیت کوین داشته باشد.

حجم کل بازار کریپتو کارنسی ها در ناحیه مقاومتی قرار گرفته که در صورت کندل های تأییدیه می‌تواند عامل دیگری برای اصلاح قیمت کوتاه مدت بیت کوین داشته باشد

این کارشناس بازارهای مالی در ادامه با بیان اینکه شرایط کلی و سیاست تقریباً نامشخص بانک مرکزی آمریکا سبب شده است تا بازارها دچار سردرگمی باشند، افزود: تورم مصرف کننده و نرخ بهره همچنان حالت نسبتاً غیر قابل پایداری دارد و احتمال ادامه دار بودن آن تا ابتدای سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

سعی داشته باشیم در افت بازارها به دنبال خرید باشیم نه در گام های صعودی

زینلی در نهایت اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمتی از منظر تکنیکالی برای بیت کوین اصلاح در روند نزولی بوده است و دلیلی بر شروع روند صعودی نمی‌باشد.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha