۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در شرایط حساس با سرپرست اداره می‌شوند
نماینده مردم قائنات در مجلس:

وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در شرایط حساس با سرپرست اداره می‌شوند

نماینده مردم قائنات در مجلس با اشاره به ضرورت توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد: وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در شرایط حساس با سرپرست اداره می‌شوند.

به گزارش بازار، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اینکه در جریان بررسی طرح‌های مهم در صحن مجلس شورای اسلامی نباید مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را فراموش کنیم، گفت: امروز شاهدیم که وزارت جهاد کشاورزی در حالی با سرپرست اداره می‌شود که باید در خصوص وضعیت نهاده‌های دامی و خرید دام‌های سبک و سنگین و قیمت گذاری آنها تصمیم‌گیری کنیم.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هیأت رئیسه مجلس تقاضا دارم به گونه‌ای دستورکارهای صحن علنی را برنامه‌ریزی کند که مردم از نبود وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش متضرر نشوند.

وی افزود: امروز در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم که باید به موضوع نیروهای خدماتی، رتبه‌بندی معلمان توجه ویژه‌ای داشته باشیم اما وزیر آموزش و پرورش در مسند نبوده و این موضوعات در وزارتخانه با سرپرست پیگیری می‌شود.

اسحاقی خطاب به نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، عنوان کرد: تقاضا دارم بحث اقتصاد و معیشت مردم در بازه زمانی که طرح‌های مهمی در دستور کار است نیز مورد پیگیری قرار بگیرد و بخشی از جلسات با توجه به ابعاد نظارتی مجلس به حوزه بازار و اقتصاد و معیشت به ویژه در حوزه وزارت جهاد کشاورزی اختصاص یابد چرا که مردم مستقیما با آن در ارتباط هستند.

کد خبر: ۲۱۹٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha