۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
گوشواره طلا ۲۰۲۳

گوشواره طلا ۲۰۲۳

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین جواهرات زنانه، گوشواره طلا است که به‌صورت تکی و ست به فروش می‌رسد.

به گزارش بازار، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین جواهرات زنانه، گوشواره طلا است که به‌صورت تکی و ست به فروش می‌رسد. گوشواره در استایل و زیبایی چهره شما تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته و هیچ اکسسوری نمی‌تواند زیبایی و جلوه‌ای که گوشواره برای شما به‌همراه دارد را ایجاد کند. بنابراین انتخاب گوشواره‌ای که علاوه‌ بر زیبایی، با فرم صورت و استایل شما هماهنگی داشته باشد، نیاز به‌دقت و توجه فراوان دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع گوشواره طلا ۲۰۲۳ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی مدل‌های جدید گوشواره طلا ۲۰۲۳

طی سال‌های اخیر انواع گوشواره طلا با مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌ است. امروزه خرید طلا اینترنتی رواج بسیاری پیدا کرده‌ و افراد انواع گوشواره و دستبند طلا را از طریق آنلاین شاپ‌ها خریداری می‌کنند. فلذا از آنجایی که در خرید اینترنتی، نمی‎توان محصول مورد نظر را از نزدیک بررسی کرد، گاها خریدار دچار اشتباهاتی می‌شود، از این‌رو در ادامه این مطلب برای شما عزیزان یک راهنما جامع خرید اینترنتی طلا آماده کرده‎ایم تا با مطالعه آن، بتوانید لذت یک خرید هوشمندانه و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید. البته پیش از آن قصد داریم شما را با انواع مدل‌های جدید گوشواره طلا ۱۴۰۲ آشنا کنیم؛ تا به هنگام انتخاب مدل گوشواره مدنظرتان دچار سردرگمی نشوید.

  • گوشواره کلیپسی

عکس گوشواره طلا کلیپسی

یکی از ترندهای گوشواره طلا، گوشواره کلیپسی است که نیاز به سوراخ کردن گوش نداشته و مانند یک کلیپس محکم به گوش می‌چسبد و در بخش لاله گوش قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه در گذشته سوراخ کردن گوش متداول نبود، این نوع گوشواره از فروش بیشتری برخوردار بوده و اغلب بانوان به صورت همیشگی یا در مراسمات خاص، آن را به گوش خود می‌آویختند. امروزه نیز افرادی که علاقه‌ای به سوراخ کردن گوش خود ندارند، می‌توانند از این گوشواره استفاده کنند. 

گوشواره‌های کلیپسی کاملا در جای خود ثابت بوده و پیشنهاد می‌شود مدل سبک و بدون نگین این اکسسوری را خریداری کنید؛ چرا که ممکن است به‌راحتی گم شوند. قیمت گوشواره‌های کلیپسی در مقایسه با سایر زیورآلات مشابه خود، کاملا مقرون‌به‌صرفه بوده و شما می‌توانید با تهیه این گوشواره از طلا فروشی حقانی همواره شیک‌پوش باشید. ضمنا در این طلافروشی علاوه‌بر اکسسوری‌های مختلف، خرید شمش طلا نیز امکان‌پذیر است.

مجموعه حقانی به عنوان معتبرترین مرجع خرید طلای آنلاین جدیدترین مدل‌های گوشواره طلا ۲۰۲۳ را ارائه می‌کند و شما را در انتخاب و خرید گردنبند طلا مردانه راهنمایی خواهد کرد.

  • گوشواره میخی

عکس گوشواره طلا میخی

یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین گوشواره‌های موجود در بازار، گوشواره میخی است. این اکسسوری همانند نام خود شبیه یک میخ است که پشت نرمه گوش قفل شده و معمولا برای ساخت آن از انواع نگین‌ها و سنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. این گوشواره به‌دلیل سادگی نزد بانوان اصیل محبوبیت ویژه‌ای داشته و به‌ علت داشتن سایز کوچک برای استفاده روزمره کاملا مناسب است. یکی از محبوب‌ترین انواع گوشواره‌های میخی، گوشواره میخی الماس است که علاوه‌ بر سادگی، به‌دلیل استفاده از سنگ‌های قیمتی در آن، جلوه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد به‌ همراه دارد. از جمله مزایای استفاده از گوشواره‌های میخی، ست کردن آن با انواع استایل‌های مجلسی یا خیابانی است؛ همچنین این گوشواره برای انواع فرم‌های صورت مناسب بوده و در استفاده از آن محدودیت چندانی ملاحظه نمی‎گردد.

  • گوشواره حلقه‌ای

برای استفاده از گوشواره حلقه‌ای نیاز به سوراخ کردن گوش خواهید داشت؛ زیرا این گوشواره فرمی مایل به دایره داشته و از سوراخ گوش عبور می‌کند. مدل‌های جدید گوشواره حلقه‌ای معمولا با سنگ یا نگین‌های ریز مزین می‎شوند. خانم‌ها نیز می‌توانند متناسب با سلیقه خود حلقه‌های بزرگ یا کوچک این گوشواره را خریداری کنند. کسانی که خواهان تمایز بوده و قصد دارند که همواره در مجالس بدرخشند، می‌توانند نمونه‌های نامتقارن این نوع گوشواره را تهیه نمایند؛ زیرا این مدل یک اکسسوری منحصر به فرد است که تنها افراد خاص پسند و شیک پوش از آن استفاده می‎کنند.

استفاده از گوشواره حلقه‌ای برای افرادی که صورت مربعی شکل دارند، مناسب است؛ زیرا این اکسسوری فرم صورت فرد مذکور را زیباتر نشان می‌دهد. گوشواره حلقه‌ای همواره مورد پسند بسیاری از افراد بوده و مانند اغلب مدل‌های دیگر پشت گوش را به هنگام خواب و استراحت آزار نمی‌دهد. این گوشواره با بسیاری از استایل‌ها تناسب داشته و می‌توان از آن در هر مراسم و مناسبت‌های گوناگون استفاده نمود. ضمنا گوشواره حلقه‌ای در تمام سایزها ساخته شده و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد.

  • گوشواره آویز چند شاخه

یکی از ترندهای گوشواره طلا، گوشواره آویز چند شاخه است که مدلی پیچیده و و شلوغ‌تر از گوشواره آویز ساده است. این نوع گوشواره جلوه دلربایی به صورت‎های بیضی و قلبی شکل بخشیده و ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند. به‌طورکلی در گوشواره‌های آویز چند شاخه از سنگ‌های قیمتی و جواهرات مختلف استفاده می‌شود؛ بنابراین این گوشواره‌ها سایزهای متفاوتی دارند. از آویزهای چند شاخه معمولا همراه با لباس‌های مینیمال و ساده استفاده گردد؛ زیرا باعث افزایش جلوه و زیبایی این نوع استایل خواهد شد.

 

عکس گوشواره طلا مدل رشته ای

  • گوشواره رشته‌ای

گوشواره‌های رشته‌ای ظاهری به شکل زنجیر داشته و این زنجیرها معمولا از یک بندِ متصل به قفل، آویزان می‌شوند. برای استفاده از این گوشواره‌ها باید مراقب باشید که به لباس‌تان گیر نکنند. در ساخت این اکسسوری ممکن است از فلزات گران‌بها نیز استفاده شود. گوشواره‌های رشته‌ای در عین سادگی جلوه‌ای زیبا به ظاهر شما می‌بخشند. اگر به گوشواره‌های سایز بزرگ علاقه‌مند هستید، این مدل برای شما انتخاب مطلوبی خواهد بود. در ضمن گوشواره‌های رشته‌ای برای فرم صورت قلبی بسیار ممناسب‌تر از سایر فرم‎ها است.

  • گوشواره آویز

گوشواره آویز را بدون شک می‎توان پرطرفدارترین گوشواره طلا ۲۰۲۳ دانست. این سبک از اکسسوری‌ها می‌توانند ترکیبی از فلز و جواهرات باشند و برای بانوان دارای موهای بلند، گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. برای زیباتر شدن گوشواره‌های آویز، به انتهای آن جواهرات تزئینی مانند الماس یا سنگ‌های مختلف متصل می‌شود. این مدل یکی از ترندهای جدید گوشواره طلا است که به‌دلیل نوع طراحی، گردن شما را مقداری کشیده‌تر نمایان کرده و عکس‌های شما را زیباتر می‌کنند. شایان ذکر است که اغلب زرگران با نصب سنگ‎های قیمتی و جواهرات، زیبایی این گوشواره را دوچندان می‌سازند. فلذا گوشواره‌های آویز می‌توانند تماما فلزی یا ترکیبی از فلز و جواهرات باشند.

  • گوشواره هاگی

تصویر گوشواره طلا هاگی

یکی از گوشواره‌های حلقه‌ای تراش‌دار که در سطح خود روزنه‌هایی دارد، گوشواره هاگی است که کاملا به لاله گوش چسبیده و به اصطلاح آن را بغل می‌کند؛ به‌همین دلیل به گوشواره هاگی معروف است. این گوشواره‌ها از قفل قابل اطمینانی برخوردار هستند و به‌آسانی باز نمی‌شوند. گوشواره هاگی از طرح‌های متفاوتی برخوردار بوده که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌سازد؛ زیرا تمام سلایق را پوشش داده و پاسخگوی هر نیازی می‎باشد. از مدل‌های جذاب گوشواره‌های هاگی می‌توان به طرح قلب، چند ضلعی، طرح دایره و طرح مربع اشاره نمود. توجه داشته باشید که دو انتهای گوشواره‌های هاگی به یکدیگر رسیده و درهم قفل می‌شوند. این نوع گوشواره معمولا کوچک بوده و برای زیبایی بیشتر، بر روی آن از جواهرات و سنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود.

با استفاده از گوشواره‌های هاگی دیگر نگران گیر کردن اکسسوری گوشِ خود، در لباس و موهایتان نباشید. ضخامت این گوشواره باعث شده که تزئینات بیشتری بر روی آن انجام شده و زیبایی کار دوچندان شود. گوشواره هاگی مناسب افرادی است که به‌دنبال گوشواره‌های کوچک و ضخیم هستند. ضمنا این اکسسوری را می‌توانید در موقعیت‌ و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

عکس گوشواره طلا پشت گیره ای

  • گوشواره کلیپ آن یا پشت گیره‌ای

گوشواره‌های کلیپ آن یا پشت گیره، مشابه گوشواره‌های کلیپسی بوده و تنها تفاوتی که دارند، این است که با گیره فنریِ موجود در پشت آن می‌توان این اکسسوری را در دو طرف لاله گوش محکم و ثابت کرد. شما می‌توانید تنها با فشار به دو طرف لاله گوش، گوشواره را در جای خود فیکس کنید. این مدل هم نیازی به سوراخ کردن گوش نداشته و بهترین انتخاب برای کسانی است که علاقه‌ای به سوراخ کردن گوش‌های خود ندارند. از گوشواره‌های کلیپ یا پشت گیره‌ای با هر استایل و لباسی می‌توانید استفاده کنید. تنوع این اکسسوری باعث شده که امروزه بسیاری از بانوان باسلیقه خواهان آن باشند. البته توصیه می‌کنیم که در صورت تمایل، مدل بدون نگین آن را خریداری نمایید؛ چراکه احتمال افتادن و گم شدن آن‌ها وجود دارد.

  • گوشواره دکمه‌ای

عکس گوشواره طلا دکمه ای

گوشواره‌های دکمه‌ای مانند مدل کلیپسی به سوراخ گوش نیازی نداشته و از اجزای بیرونی گوش آویزان می‌شوند. در واقع این گوشواره‌ها به‌منظور قرارگیری در قسمت خارجی غضروف لاله گوش ساخته شده‌اند و مناسب خانم‌های مو کوتاه است؛ زیرا بر روی گوش جلوه بیشتری داشته و بهتر است روی آن به وسیله موها پوشانده نشود. ضمنا این گوشواره‌ها باید محکم و ثابت بر جای خود فیکس شوند تا از گوشتان نیفتند. گوشواره دکمه‌ای می‌تواند شامل یک فلز ساده یا آویزی از سنگ و جواهرات باشد. این اکسسوری ممکن است در اندازه و طرح‌های متفاوتی ساخته شود. برخی از آن‌ها تمام گوش را فرامی‌گیرند و برخی دیگر نیز قسمتی از گوش را دربر خواهند گرفت. توجه داشته باشید که از این مدل را به‌صورت تکی نیز می‌توانید استفاده کنید.

  • گوشواره باجران

یکی از مدل‌های جدید گوشواره طلا ۱۴۰۲ که برای استفاده به دو سوراخ نیاز دارد، گوشواره باجران است. برای استفاده از این گوشواره باید یک سوراخ روی لاله گوش و سوراخی دیگر در قسمت بالای گوش داشته باشید. انواع مختلف گوشواره‌های باجران ممکن است دارای دو یا چند زنجیر نیز باشند. گوشواره باجران را می‌توان گزینه‌ای مناسب برای ست نمودن با لباس‌های مجلسی و کلاسیک دانست. این گوشواره دارای دو نقطه اتصال است که با یک زنجیر به یکدیگر وصل می‌شوند.

  • گوشواره جکت

به‌طورکلی گوشواره جکت از دو قسمت تشکیل شده‌ است. این اکسسوری یکی از ترندهای گوشواره طلا ۱۴۰۲ محسوب می‌شود. گوشواره جکت را می‌توان در دسته گوشواره‌های میخی قرار داد. بیشتر تزیینات و زیبایی این مدل، در قسمت پشت لاله گوش قرار گرفته است. یکی از مدل‌های جدید گوشواره طلا در دنیای مد را می‌توان گوشواره جکت دانست.

  • گوشواره روک پیرسینگ

گوشواره روک پیرسینگ را می‌توان مدل جدید گوشواره طلا ۱۴۰۲ دانست که نسبت به باقی مدل‌ها بسیار ریزتر بوده و برای انواع فرم‌های صورت مناسب است. شما می‌توانید با موهای کوتاه یا بلند خود از گوشواره روک پیرسینگ استفاده کنید، البته این اکسسوری در بیشتر مواقع به‌عنوان مکملی برای گوشواره‌های دیگر استفاده می‌شود و در کنار دیگر مدل‌ها جلوه بیشتری دارد. برای استفاده از گوشواره روک پیرسینگ باید قسمت غضروف فوقانی داخل گوش خود را سوراخ کنید. ایجاد سوراخ در این نقطه بسیار تخصصی بوده و نیازمند مراجعه به متخصصان حرفه‌ای است.

عکس گوشواره طلا روک پیرسینگ

  • گوشواره هالتر یا باربل

گوشواره هالتر همان‌طور که از نام آن پیداست، به وزنه‌های ورزشی شباهت دارد. به‌منظور استفاده از گوشواره‌های باربل یا هالتر باید دو قسمت از گوش شما سوراخ باشد. گوشواره باربل دارای دو پیچ در دو سر خود است. شما می‌توانید با استایل‌های خیابانی بوهو یا پانک از گوشواره باربل استفاده کنید.

  • گوشواره پلاگز

عکس گوشواره طلا پلاگز

گوشواره پلاگز را می‌توان یکی از ترندهای گوشواره طلا ۲۰۲۳ دانست. برای استفاده از این گوشواره باید سوراخ بزرگی روی گوش شما ایجاد شود. معمولا کسانی که قصد استفاده از گوشواره پلاگز دارند، گوش خود را به همان اندازه پانچ می‌کنند؛ اما توجه داشته باشید که گوشواره پلاگز مناسب محیط‌های رسمی یا محل کار نیست.

  • گوشواره ترنسورس لوب

عکس گوشواره طلا

ترنسورس لوب یکی دیگر از پرطرفدارترین گوشواره‌‎های مدرن و امروزی است که باید آن را به شکل عرضی بر روی گوش خود نصب نمایید. این گوشواره در عرض نرمه گوش وارد شده و پس‌از فاصله مشخصی از سمت دیگر خارج می‌شود. گوشواره ترنسورس لوب به اندازه نرمه و شکل گوش افراد وابسته است و کسانی که نرمه گوش کوچکی دارند، نباید از این نوع گوشواره استفاده کنند؛ چرا که احتمال پارگی نرمه گوش آن‌ها وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که گوشواره ترسورس لوب هم مانند پلاگز مناسب محیط‌های رسمی یا محل کار نیست.

  • گوشواره تیپرز

گوشواره تیپرز یکی از جدیدترین مدل‌های گوشواره طلا ۲۰۲۳ است. برخی از این مدل‎ها دارای میخ یا پیچی هستند که داخل لاله گوش قرار می‌گیرند. ظاهرا این گوشواره هیچ نوع قفلی نداشته و طوری به‌نظر می‌رسد که پشت آن از گوش شما درآمده باشد. شما می‎توانید این اکسسوری را در دورهمی‎های دوستانه یا به هنگام گردش و... استفاده کنید؛ اما برای مجالس رسمی و اماکن کاری چندان مناسب نخواهد بود.

راهنمای خرید آنلاین یا حضوری گوشواره طلا

امروزه امکان خرید طلا به صورت حضوری و  آنلاین امکان پذیر است؛ اما در هر دو روش لازم است برخی نکات و اصول را رعایت کنید تا خرید هر چه بهتر و قابل‌اطمینان‌تری داشته باشید. پیش‌از خرید آنلاین یا حضوری طلا باید تحقیقات لازم را راجع به جنس و نوع اکسسوری مورد نظر خود انجام دهید. فلذا در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی نکات حول محور خرید طلا به صورت آنلاین یا حضوری آشنا کنیم.

  • فرم صورت خود را در نظر بگیرید

برای انتخاب بهترین گوشواره طلا ۲۰۲۳ به‌منظور استفاده روزانه یا در مراسمات خاص و رسمی، باید فرم صورت خود را با دقت بررسی کنید. فراموش نکنید که گاهی اوقات گوشواره‌های طلا می‌توانند صورت شما را گردتر یا حتی کشیده‌تر نشان دهند. انتخاب گوشواره طلا متناسب با فرم صورت باعث ایجاد جلوه‌ای زیباتر در چهره شده و استایل‎تان را زیباتر می‌کند. اگر فرم صورت شما گرد است، انتخاب گوشواره طلا آویزی و بلند پیشنهاد می‌شود. در صورت داشتن فرم صورت قلبی نیز گوشواره‌های آویزی و به شکل اشک، گزینه ایده‎آلی خواهد بود. اگر فرم صورت شما مربعی است، پیشنهاد می‌شود از گوشواره‌های حلقه‌ای طلا یا میخی گرد استفاده کنید تا زیبایی چهره شما دوچندان شود.

  • گوشواره‌ای متناسب با نیاز خود تهیه کنید

پیش‌ از خرید گوشواره طلا لازم است در کمد لباس خود نگاهی بیندازید تا گوشواره‌ای متناسب و هماهنگ با آن‌ها را انتخاب کنید. برخی افراد ممکن است به گوشواره‌های ظریف و برخی دیگر نیز به گوشواره‌های سنگین و پرزرق‌وبرق علاقه‌مند باشند؛ بنابراین توجه داشته باشید که گوشواره‌های میخی بهترین انتخاب برای استفاده روزمره خواهند بود؛ چرا که علاوه‌ بر سبکی، احساس راحتی را برای شما هنگام خوابیدن و حمام رفتن به ارمغان می‌آورند. گوشواره‌های میخی معمولا با اغلب استایل‌ها ست می‌شوند؛ به همین علت یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‎ها محسوب می‌شوند.

  • به مقدار خلوص طلا به‌ کاررفته در گوشواره‌ها دقت کنید

در حال حاضر مناسب‌ترین گوشواره طلا ۱۴۰۲ در قالب‌های ۱۴، ۱۸، ۲۲ و ۲۴ عیار به مشتریان عرضه می‌شوند. هرچه میزان عیار طلا بالاتر باشد، خلوص آن نیز بیشتر است. به‌منظور اطمینان از خلوص بالای گوشواره موردنظر، پیشنهاد می‌شود ضمانتی از برندهای معتبر دریافت کنید. با افزایش خلوص گوشواره طلا، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت؛ بنابراین پیش از خرید گوشواره انتخابی، نسبت به خلوص و قیمت آن توجه لازم را داشته باشید.

  • بهترین مدل گوشواره را متناسب با سلیقه خود انتخاب نمایید

برخی خانم‌ها به گوشواره‌های ساده علاقه داشته و برخی دیگر نیز گوشواره‌های سنگین به همراه جواهرات و الماس را ترجیح می‌دهند. اگر به گوشواره‌های ترکیبی به‌همراه سنگ‌های قیمتی و جواهرات علاقه‌مند هستید، باید از اصالت سنگ‌های به‌کار رفته در آن اطمینان حاصل فرمایید. به‌طورکلی ترکیب مناسبی از سنگ‌های قیمتی و طلا می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان سازد.

  • هزینه گوشواره انتخابی خود را از پیش کنار بگذارید

یکی از چالش‌هایی که هنگام خرید مدل‌های جدید گوشواره طلا چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین وجود دارد، قیمت آن است؛ بنابراین در نظر گرفتن بودجه برای خرید گوشواره به شما در انتخاب هوشمندانه کمک می‌کند.

  • به‌ دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید گوشواره طلا باشید

به‌منظور خرید مدل‌های جدید گوشواره طلا به‌صورت آنلاین لازم است فروشنده‌ای را انتخاب کنید که قابل‌اطمینان بوده و در وب‌سایت خود از علامت گواهی اعتبار برخوردار باشد. وب‌سایتی معتبر است که فاکتور رسمی ارائه کند و گارانتی همیشگی را برای محصولات خود به‌همراه داشته باشد. گالری حقانی امکان بازگشت کالا تا ۷ روز را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ است.

  • تاثیر گوشواره بر مدل‌های مختلف صورت

اولین نکته‌ای که هنگام انتخاب گوشواره باید در نظر بگیرید، فرم کلی صورت است؛ زیرا از تاثیر اکسسوری روی فرم صورت نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. این تاثیر می‌تواند هم مثبت و هم منفی باشد؛ پس بهتر است تا دیر نشده فرم صورت خود را بشناسید و اکسسوری متناسب با آن را بیابید. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات ارزشمندی حول محور این مسئله خدمتتان ارائه نماییم.

  • فرم صورت گرد

اگر صورت گردی دارید، بهتر است بدانید که گوشواره‌های حلقه‌ای متوسط و بزرگ برای شما مناسب نخواهند بود؛ البته نه‌ تنها گوشواره گرد، بلکه هر جواهر گرد دیگری برای فرم صورت گرد مناسب نیست؛ زیرا می‌تواند شما را چاق‌تر نشان دهد. برای افرادی با فرم صورت گرد، پیشنهاد می‌کنیم از گوشواره‌های میخی کم‌تر استفاده کنند؛ زیرا تاثیری بر اصلاح فرم صورت نخواهد گذاشت. بهترین انتخاب برای فرم صورت گرد، گوشواره‌های آویزی و بلند محسوب می‌شود. این گوشواره‌ها فرم صورت شما را کمی کشیده‌تر از حد نرمال نشان می‌دهند که برای این فرم از صورت یک مزیت به شمار می‌رود.

  • فرم صورت باریک

افرادی که صورت باریک و ظریفی دارند، بهتر است از گوشواره‌های آویزی و بلند دوری کنند؛ چرا که باعث افزایش جلوه باریکی صورت شده و تاثیر منفی بر زیبایی آنان خواهد گذاشت. بهترین گوشواره طلا ۱۴۰۲ برای فرم صورت‌های باریک، مدل‌های بزرگ و حلقه‌ای محسوب می‌شوند. استفاده از گوشواره‌های بزرگ و حلقه‌ای زیبایی صورت‌های باریک را دوچندان خواهد کرد؛ همچنین افراد با این فرم صورت می‌توانند از گوشواره‌های پرزرق‌وبرق و آویزی نیز نهایت استفاده را ببرند.

  • فرم صورت مربع

افرادی که دارای فرم صورت مربعی هستند باید هنگام انتخاب گوشواره نهایت دقت را به خرج دهند. افرادی که دارای این مدل فرم صورت هستند نباید از گوشواره‌های مربعی‌ شکل و زاویه‌دار استفاده کنند؛ چراکه استفاده از آن‌، زاویه‌های صورت را نمایان‎تر می‌سازد. مناسب‌ترین گوشواره طلا ۲۰۲۳ برای افراد دارای صورت مربعی، زیورآلات دایره‌ای‌ شکل هستند. انتخاب این گوشواره‌ها می‌تواند تعادلی میان زوایای صورت و اکسسوری به‌وجود آورد.

نحوه انتخاب گوشواره طلا برای استایل‌های مختلف

هر مکان و مناسبتی اکسسوری متناسب با خود را می‌طلبد. گوشواره‌هایی که برای استایل کژوال استفاده می‌کنید باید کاملا ساده و بدون جواهر باشند. گوشواره‌های دارای سنگ و نگین‌دار برای استایل‌های بیرونی کاربرد چندانی ندارند؛ بنابراین در استایل‌های کژوال سعی کنید از مدل‌های مدرن و ساده‌تر استفاده کرده و رنگ اکسسوری را با قسمتی از استایل خود ست نمایید.

برای لباس‌های مجلسی که یقه‌های بازی دارند، گوشواره بلند انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‎رود. البته اگر لباس شما بالاتنه پرکاری دارد، هرگز از گوشواره‌های بزرگ و نگین‌دار استفاده نکنید. برای این نوع لباس‌ها، گوشواره ساده بدون نگین و جواهر انتخاب بهتری هستند.

اگر لباس مهمانی انتخابی شما یقه رومی است، پیشنهاد می‌کنیم در بالاتنه خود به وسیله اکسسوری‌ها، تقارنی مناسب ایجاد نمایید. درصورتی‌که نامتقارن بودن این لباس را دوست دارید، بهتر است گوشواره انتخابی شما کوچک و کوتاه باشد. البته اگر نامتقارن بودن لباس باعث آزار شما می‎شود، می‌توانید از گوشواره‌هایی استفاده کنید که یکی از آن‌ها کوتاه و دیگری آویزی است که انتخاب منحصربه‌فردتری خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۹٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • shaghayegh IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      0 0
      مرسی از توضیحات کامل و خوبتون. واقعا کاربردی بود به خصوص قسمتی که گفته بود کدوم گوشواره به چه نوع فرم صورتی میاد