۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
۸ ایده الهام بخش برای دکوراسیون منزل

۸ ایده الهام بخش برای دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل شما نشان دهنده شخصیت و روحیه شماست. فضایی که در خانه ایجاد کرده اید منعکس کننده سبک، شخصیت و علایق شماست.

به گزارش بازار، دکوراسیون منزل شما نشان دهنده شخصیت و روحیه شماست. فضایی که در خانه ایجاد کرده اید منعکس کننده سبک، شخصیت و علایق شماست. راه‌های مختلفی برای ایجاد یک فضای زیبا و ساختن خانه رویایی برای هر فردی متناسب با سلیقه، بودجه و سایر موارد وجود دارد. برای دسترسی به ایده‌هایی برای داشتن خانه‌ای رویایی با ما همراه باشید.

اتاق خوابتان را متحول کنید

به جای خرید یک تخت خواب قدیمی، از یک سرویس خواب مدرن و یا کلاسیک استفاده کنید. سرویس خواب به عنوان مهم ترین وسایل اتاق خواب بشمار می‌رود. استفاده از طرح های مینیمال نیز بسیار رایج است. با خرید یک تخت خواب چوبی ساده و استفاده از عناصر ساده اتاق خوابتان به فضایی رمانتیک و رویایی تبدیل خواهد شد. استفاده از پاتختی هایی که مکمل تخت خواب باشند، طرحی موزون و یکدست به اتاق خواب شما می‌بخشد. استفاده از یک فرش نئوکلاسیک بر روی زمین، قرار دادن آباژور و استفاده از نور فضا را متفاوت جلوه می‌دهد. همچنین می‌توانید از کاغذهای دیواری و قاب های زینتی استفاده کنید. در صورتی که از فضای کافی برخوردار هستید و به تجملات علاقه مند هستید می‌توانید یکی از مدل های سرویس خواب سلطنتی را انتخاب کنید. 

فضاهایی برای قرار دادن و نظم دهی در نظر داشته باشید

شما می‌توانید از شلف ها و جعبه ها برای ساختن فضاهایی برای قرار دادن اشیا استفاده کنید. استفاده از آینه میز کنسول نیز فضای منزل شما را متحول می‌کند. در صورتی که قصد دارید فضای ورودی منزل خود را زیبا کنید توجه به متراژ فضای ورودی برای انتخاب صحیح آینه و میز کنسول بسیار مهم است. همچنین می‌توانید از میز کنسول  در پذیرایی هم استفاده کنید.

مبلمان خود را با دقت انتخاب کنید

اولین المانی که هنگام وارد شدن به اتاق نشیمن توجه شما را به خود جلب می‌کند، مبلمان قرار دادن شده در پذیرایی است. انتخاب مبلمان مناسب با در نظر گرفتن موارد زیادی امکان پذیر است. تناسب ابعاد مبل انتخابی با فضای مد نظرتان، انتخاب سبک مناسب مبلمان، رنگ مناسب، قیمت مبل راحتی و تعداد مبل ها از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود. به طور مثال در صورتی که فضای شما کوچک و جمع و جور است یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خرید مبل ال شکل است. در صورتی که از فضای کافی برخوردار هستید می‌توانید با قرار دادن سبک های مختلف از مبلمان، فضای خود را بخش بندی کنید. به طور مثال می‌توانید از یک دست مبل راحتی برای جلو تلویزیون و یک دست مبل استیل برای قسمت مهمان استفاده کنید و یا از مبل نیمه کلاسیک تصویر پایین برای داشتن راحتی و زیبایی در کنار هم استفاده کنید. همچنین اگر علاقه مند به داشتن محیط های سنتی هستید بخشی از منزل را با قرار دادن مبلمان سنتی و تخت های سنتی به مکانی برای دورهمی ها و جمع های دوستانه تبدیل کنید. 

مبل کلاسیک

حمام خود را تغییر دهید

تغییر دکوراسیون حمام همیشه سرگرم کننده است زیرا گزینه های زیادی برای ایجاد یک فضای متفاوت در حمام وجود دارد. شما می توانید گیاهان دلخواه خود را اضافه کنید. همچنین می‌توانید با قرار دادن شمع و نورهای مصنوعی فضایی رویایی و آرام بخش را در حمام ایجاد کنید. از قفسه های زیبا برای نگه داری وسایل بهداشتی خود استفاده کنید و حوله ها به زیبایی در در محل ناسب قرار دهید..

قسمتی از فضای سبز را به داخل خانه بیاورید

گیاهان  محیط خانه را زنده می کنند و احساس سرزندگی و شادابی به فضایی که در آن قرار داده اند می‌بخشند. علاوه بر آن تحقیقات بسیاری از تاثیر گیاهان بر افسردگی و بهبود آن نیاز به داشتن گیاهان در خانه را دو چندان کرده است. با استفاده از گلدان های لوکس و زیبا رنگ سبز را به منزل خود اضافه کنید و فضایی دنج تر و دوست داشتنی تر ایجاد کنید. همچنین استفاده از گیاهان در مناطق آلوده شهری به پاکسازی و تصویه هوا کمک می‌کند. اگر خانه های با رنگ های خنثی و روشن دارید قرار دادن گیاهان در فضای خانه به شما کمک می‌کند فضای منزلتان گرم تر نشان داده شود.

دیزاین گیاهان در منزل

خانه خود را با گل های تازه زنده کنید

افزودن گل‌های تازه در خانه شما راهی مطمئن برای زیباسازی فضا است. گل های فصلی و محلی را خریداری کنید و با قرار دادن یک دسته گل ساده فضای منزلتان را زنده و با نشاط  کنید.

یک کاغذ دیواری زنده روی یک دیوار نصب کنید

یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای داشتن دکوراسیون زیبا، افزودن یک کاغذ دیواری زیبا است که محیط خانه شما را متفاوت و گرم جلوه دهد. به عنوان مثال کاغذ دیواری برگی که در پایین نشان داده شده است را در نظر بگیرید. این کاناپه فیروزه‌ای و بالش زرد را در مقابل دیوار آجری کاملاً تکمیل می‌کند. پوستر آناناس جلوه کلی را بیشتر می کند و به فضا حسی شاداب می بخشد. شما فوراً به ساحل منتقل می شوید، بدون اینکه از خانه خود خارج شوید!

ورودی منزلتان را فراموش نکنید

زمانی که وارد منزلی می‌شوید، اولین مکانی که از آن رد می‌شوید و به چشمتان می‌آید ورودی منزل است. در نتیجه یکی از مکان هایی که باید به دکوراسیون و چیدمان آن اهمیت دهید، ورودی منزلتان است. قرار دادن آینه و رخت آویز و جا کفشی با تم هماهنگ در قسمت ورودی منزل بسیار کاربردی است. با کمی گشت و گذار در بازار دکوراسیون داخلی و فروشگاه های مبل و صنایع چوب متوجه تنوع بالا جا کفشی ها و وسایل مورد استفاده در قسمت ورودی منزل می‌شویم. همچنین می‌توانید از یک آینه و میز کنسول هم در قسمت ورودی استفاده کنید. قرار گرفتن آینه علاوه بر جنبه کاربردی حین خروج از منزل، موجب می‌شود فضای شما بزرگتر بنظر برسد و با انعکاس نور، محیط شما دلبازتر می‌شود. استفاده از یک قالیچه زیبا و نور پردازی مناسب نقش بسزایی در زیباتر بنظر رسیدن این فضا دارد.

دکوراسیون ورودی منزل

در پایان بهتر است بدانید...

تمامی موارد بالا صرفا جهت الهام بخشی شما آورده شده است. وقتی صحبت از زیباسازی خانه  می‌شود، هیچ الگوی استانداردی وجود ندارد که باید از آن پیروی کنید. با غریزه خود پیش بروید، با یک تیم حرفه ای از طراحان مشورت کنید و فضایی شاد ایجاد کنید. از ایده ها و تصاویر الهام بگیرید و در آخر فضایی را برای خود ایجاد کنید که هر روز از دیدن آن لذت ببرید و احساس خوشایندی به شما بدهد. فروشگاه اینترنتی دکوپاژ نیز مدل های گوناگون و متنوعی از دکوراسیون منزل را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار داده است. 

کد خبر: ۲۱۹٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha