۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
دلال افزایش حجم معاملات بالای ثامید در بورس
درآمد ۹۴۸ میلیارد تومانی ثامید در سه ماه

دلال افزایش حجم معاملات بالای ثامید در بورس

ثامید با سرمایه ثبت شده ۳۵۳۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۹۴۸ میلیارد تومان درآمد محقق کرده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۷۲۲ میلیارد تومان درآمد محقق کرده که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل درصد افت داشته است

ثامید با سرمایه ثبت شده ۳۵۳۱ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۹۴۸ میلیارد تومان درآمد محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افت داشته است.

در شرایط کنونی ثامید علاوه بر اینکه در پروژه های مختلفی سرمایه گذاری کرده و فعالیت‌های اجرایی برای کسب سود عملیاتی دارد هم اکنون دارایی های زیادی هم دارد برای نمونه شرکت بهسازی کاشانه از زیرمجموعه های آن با مالکیت حدود ۱۱۰ قطعه زمین در مناطق مختلف شهرداری تهران و شهرستان‌هایی مانند بابلسر، محمودآباد، سنندج، صومعه‌سرا، رشت و … به منظور ایجاد ظرفیت ساخت بیش از ۱ میلیون متر مربع فضاهای مسکونی و اداری و تجاری و خدماتی همراه با فضاهای سبز و کاربری‌های فرهنگی و ورزشی و … طراحی و پیش‌بینی شده است. به همین دلیل شرکت ثامید و ثبهساز خود خود را تنها از طریق سرمایه گذاری و عملیات پیمانکاری و... دریافت نمی کنند، بلکه زمین داری آنها پیش بینی درآمدزایی را برای آنها افزایش داده است.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha