۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
جنجالی ترین گیمرهای ایرانی با درآمدهای نجومی

جنجالی ترین گیمرهای ایرانی با درآمدهای نجومی

طی سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، ایجاد پلتفرم های گوناگون و ساخته شدن بازی های آنلاین جذاب و متنوع مخاطبین بسیاری از گروه های سنی مختلف در سراسر دنیا را به خود جذب کرده است.

به گزارش بازار، طی سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، ایجاد پلتفرم های گوناگون و ساخته شدن بازی های آنلاین جذاب و متنوع مخاطبین بسیاری از گروه های سنی مختلف در سراسر دنیا را به خود جذب کرده است. در این بین کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست، حتی با داشتن گیمرهای حرفه ای که در بسیاری از بازی های آنلاین پرطرف‌دار علاوه بر رتبه های بالا، مخاطبین بسیاری هم دارند.

در این مطلب قصد داریم ابتدا به بررسی برخی از مشکلات گیمرهای ایرانی هنگام بازی بپردازیم، سپس راه هایی که می توان از بازی و گیمینگ به درآمد رسید را معرفی کنیم و در آخر مورد دیگری که نگاهی به آن خواهیم داشت، مبحث خرید و فروش جم در یکی از بازی های محبوب و پرطرف‌دار فری فایر است.

مشکلات گیمرهای ایرانی

اگر به دنیای بازی علاقه داشته باشید و افرادی را که در دنیای مجازی به صورت آنلاین و حرفه ای بازی می کنند را دنبال کنید، قطعا از زبان آن ها خواهید شنید که اغلب از سرعت اینترنت در ایران و پینگ بالای آن شکایت دارند.

در واقع سرعت رفت و بازگشت اطلاعات آنلاین در بازی ها را پینگ می نامند. در صورتی که این سرعت بالا باشد مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا یک بازیکن به عمل بازیکن مقابل واکنش نشان دهد. در ایران به دلیل فیلترینگ و سرعت پایین اینترنت در بیشتر اوقات پینگ بالا اتفاق می افتد، البته این یکی از مشکلات گیمرهای ایرانی است.

نمونه دیگر به رسمیت نشناختن گیم به عنوان یک شغل در کشور و مخالفت اکثر خانواده با آن بوده که گاهی باعث دلسرد شدن گیمرها می شود، حتی افرادی که در این کار حرفه ای هستند.

در ایران برخلاف کشورهای دیگر در جهان، گیمینگ یک شغل محسوب نمی شود و علاوه بر آن گیمرها برای تهیه تجهیزات مورد نیاز خود برای بازی، باید مبالغ بسیار زیادی بپردازند. مورد دیگر نداشتن اسپانسرهای مالی، مخاطب و بیننده هنگام استریم بازی است.

در آخر پلتفرم هایی مانند یوتیوب و توییچ که با بانک های جهانی در ارتباط بوده و برای استریم ها به شکل دلاری به گیمرها پول پرداخت می کنند، ایران را تحریم کرده و بازیکنان ایرانی به ناچار مجبور هستند از طریق راه های دیگری برای برداشت پول خود اقدام نمایند.

جنجالی ترین گیمرهای ایرانی با درآمدهای نجومی

راه های رسیدن به درآمد از طریق بازی

 تا اینجا درباره مشکلات جوانان ایرانی به عنوان یک گیمر در دنیای بزرگ و متنوع بازی های آنلاین سخن گفتیم، اکنون به این می پردازیم که برای رسیدن به درآمد در بازی های آنلاین چه راه هایی وجود دارد؟

اگر این سوال را از یک گیمر بپرسید اولین پاسخی که می دهد این خواهد بود:

  • بازی زیاد
  • کسب مهارت
  • استریم کردن
  • آپلود آن در فضاهای مجازی مخصوص خود

پلتفرم هایی که می توان استریم ها را در آن آپلود و به اشتراک گذاشت، یوتیوب، اینستاگرام و توییچ است. استریم کردن یا ضبط و پخش بازی زنده که گاهی گیمرهای حرفه ای و خلاق استریم های خود را پس از ادیت اشتراک گذاری می کنند، یکی از راه های رسیدن به درآمد بوده و هرچه مخاطب و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشند مقدار درآمد آن ها نیز بیشتر می شود.

البته لازمه بازی کردن به صورت کاملا حرفه ای و کاری پردرآمد، داشتن یک سیستم کامپیوتر پیشرفته و تجهیزات و لوازم جانبی آن خواهد بود؛ زیرا بیشتر بازی های آنلاین قابل اجرا روی گوشی های موبایل نیستند مگر آن که به طور جداگانه برای آن طراحی شده باشند.

مورد بعدی پیدا کردن اسپانسر یا حامیان مالی است که اغلب در این یک مورد، گیمرهای ایرانی با مشکل مواجه می شوند. با وجود تمامی این مشکلات و چالش ها که بازیکن های ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند، اما هیچ کدام باعث نشده تا علاقه مندان از بازی کردن دست بکشند.

بازیکن های ایرانی بسیاری هستند که روزانه با صرف تقریبا ۸ تا ۱۲ ساعت بازی، ماهانه درآمدی بیش از ۵ هزار دلار دارند که گاهی این مبلغ بیشتر هم می شود. تعدادی از این گیمرها نیز به دلیل مشکلاتی که ذکر شد، به کشورهای دیگر مهاجرت کردند. درآمد ماهانه این افراد گاهی حتی به بیش از ۴۰ هزار دلار نیز می رسد.

بازی آنلاین فری فایر

جنجالی ترین گیمرهای ایرانی با درآمدهای نجومی

بازی فری فایر برای سیستم عامل اندروید در موبایل طراحی شده که ویژگی آن کیفیت گرافیکی بالا، سبک اکشن و جنگیدن برای بقا است. در این بازی که طرف‌داران بسیاری هم دارد ارتقا سطح، قدرت، سلاح ها و ویژگی های شخصیت ها از طریق به دست آوردن جم فری فایر صورت می گیرد.

در بازی فری فایر نیز مانند بسیاری از بازی های آنلاین دیگر، گیمرهای ایرانی بسیار حرفه ای بازی می کنند که رنک های بالایی در بازی دارند. یکی از راه های به دست آوردن جم، انجام بازی و ماموریت های پی در پی است؛ اما گاهی می توان از طریق خرید جم فری فایر نیز به این امکانات دست یافت.

از ۳ طریق می توان برای خرید جم فری فایر اقدام کرد:

  • اطلاعات حساب کاربری
  • آیدی تگ
  • گیفت کارت

با توجه به مشکلاتی که درباره بازی های آنلاین در ایران تاکنون نام بردیم، لازم به ذکر است که قیمت جم فری فایر و یافتن سایتی که بتوان از آن جم فری فایر ارزان خرید، یکی دیگر از دغدغه های گیمرهای حرفه ای به خصوص گیمرهای بازی فری فایر است.

جنجالی ترین گیمرهای ایرانی با درآمدهای نجومی

اطلاعت حساب کاربری

در این روش، باید اطلاعات خود در بازی، مانند جیمیل یا فیسبوک را در اختیار سایت مورد نظر قرار دهید. استفاده از این شیوه برای به دست آوردن جم فری فایر ارزان تر از سایر روش ها بوده و مشکلات درون بازی هم کمتر می شود.

آیدی تگ

خرید جم از طریق آیدی تگ با استفاده از  نام کاربری و آیدی درون بازی صورت می گیرد البته نسبت به روش قبلی خرید جم فری فایر قیمت بالاتری دارد؛ اما از امتیازات آن می توان به سرعت بالای گرفتن جم، سریع تر دریافت کردن آن و تعداد جم های بیشتر اشاره کرد.

گیفت کارت

برخلاف سایر روش ها از طریق گوگل پلی انجام می شود و با وجود ساده و راحت تر بودن این روش؛ اما امکان مسدود شدن حساب کاربری و از بین رفتن پول وجود دارد.

سخن آخر

قیمت جم فری فایر به عوامل مختلفی مانند: سایت فروشنده جم فری فایر، حجم بسته و قیمت ارز بستگی دارد. برای آگاهی از جدیدترین قیمت جم فری فایر و خرید جم فری فایر ارزان می توانید از طریق سایت آسان جم اقدام نمایید.

کد خبر: ۲۱۸٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha