۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
انعقاد قرارداد مستقیم دستگاه های دولت با کارگران هزینه ای برای دولت ندارد
نماینده مردم رامیان در مجلس:

انعقاد قرارداد مستقیم دستگاه های دولت با کارگران هزینه ای برای دولت ندارد

نماینده مردم رامیان در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد آنها با دستگاه های دولتی به صورت مستقیم باید پیگیری شود، این موضوع هیچ هزینه ای برای دولت ندارد.

به گزارش بازار، غلامعلی کوهساری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز کارگر گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد آنها با دستگاه های دولتی به صورت مستقیم باید پیگیری شود، این موضوع هیچ هزینه ای برای دولت ندارد، تقاضا دارم هر چه سریعتر کمیسیون اجتماعی به آن رسیدگی کند.

نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس یازدهم ادامه داد: حدود ۱۰ سال است که موضوع رتبه بندی معلمان مطرح شده، درخواست دارم در این خصوص اقدامات لازم انجام شود، وزیر آموزش و پرورش آینده نیز برنامه های خود را در این خصوص ارائه کند و مشخص نماید چه اقداماتی را انجام می دهد.

وی عنوان کرد: تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه دو بار در دستور کار مجلس قرار گرفته، اما به رأی گذاشته نشده است، این موضوع در کمیسیون فرهنگی بررسی و به صحن علنی ارجاع داده شده است. درخواست دارم هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخواست اینجانب در خصوص تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شده است، با توجه به نظارت بیت رهبری بر این نهاد، موضوع تحقیق و تفحص، استعلام و کسب اجازه شود تا در صورت موافقت، انجام گیرد.

کوهساری افزود: در برخی از کمیسیون ها سوالات از وزرا مطرح نشده و در نوبت قرار دارد، انتظار داریم کمیسیون ها سوالات را در دستور کار قرار دهند و در جریان آن تسریع شود، در صورت نیاز روزی از نشست های علنی مجلس به طرح سوال از وزرا اختصاص داده شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha