۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
اشتغال ۲۲۰۰ نفر در مراکز رشد و نوآوری استان همدان
معاون پارک علم و فناوری همدان اعلام کرد:

اشتغال ۲۲۰۰ نفر در مراکز رشد و نوآوری استان همدان

همدان - معاون پشتیبانی و مالی پارک علم و فناوری همدان از اشتغالزایی برای دو هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز رشد و نوآوری استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار؛ بهزاد خزاییان در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان به بیان گزارشی از ظرفیت‌های زیست بوم فناوری پرداخت و افزود: ۷۰ شرکت دانش‌بنیان در استان همدان فعال هستند که از این تعداد ۴۰ شرکت در پارک علم و فناوری استان مستقرند.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان همدان ۹۰۰ میلیارد تومان فروش داشتند که از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان متعلق به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد شهرستان همدان است.

معاون پشتیبانی و مالی پارک علم و فناوری همدان از اشتغالزایی در مراکز رشد و نوآوری استان خبر داد و عنوان کرد: برای دوهزار و ۲۰۰ نفر در مراکز رشد و نوآوری تابعه پارک شغل فراهم شده است.

وی با اشاره به لزوم اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت از محل بند ب تبصره ۱۶ از طریق صندوق پژوهش و فناوری استان به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود.

خزاییان گفت: ۹۵ طرح از طریق بنیاد برکت برای دریافت تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ بررسی و به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

معاون پشتیبانی و مالی پارک علم و فناوری همدان گفت: فاز دوم ساختمان پارک علم و فناوری استان همدان به مساحت چهارهزار و ۲۰۰ متر مربع در صورت تخصیص اعتبار تا پایان شهریورماه افتتاح و در اختیار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۱۸٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha