۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
۱۱۱طرح ویژه دهیاری‌های قزوین به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین:

۱۱۱طرح ویژه دهیاری‌های قزوین به بهره برداری می‌رسد

قزوین- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۱۱۱ طرح ویژه دهیاری‌های استان در نیمه نخست سال ۹۹ با هدف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار روستایی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی در نشستی با حضور دهیاران قزوین در محل استانداری اظهار داشت: به منظور تکمیل ۱۱۱ طرح عمرانی و خدماتی نیمه تمام روستایی که در ایجاد درآمد پایدار و مستمر برای دهیاری‌ها موثر هستند، اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از محل ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به دهیاری های واجد شرایط و فعال استان تخصیص یافت.

وی در ادامه گفت: از این میزان، پنج طرح مربوط به توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ۹ طرح مربوط به بوستان و سالن‌های چند منظوره، ۱۷ طرح تکمیل و تجهیز پایگاه‌های آتش نشانی، ۱۹ طرح مربوط به ساماندهی آب‌های سطحی، آرامستان و غسالخانه و مابقی مربوط به طرح‌های بهسازی معابر روستایی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در ادامه گفت: با اجرای این‌ طرح‌ها به طور متوسط برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نجفی همچنین گفت: طرح‌های یاد شده تحت نظارت اداره کل امور روستایی و شوراها اجرا می‌شوند و توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی ‌خاطرنشان کرد: دهیاری‌ها همچنین می‌توانند برای اجرای طرح‌های اقتصادی درآمدزا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تسهیلات با سود هشت درصد و یک سال تنفس بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۱٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha