۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
عرضه ۵۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار

عرضه ۵۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به بازار

با تداوم رشد تولید در ایران خودرو، ۵۰ هزار دستگاه از محصولات این گروه صنعتی طی دو هفته وارد بازار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، با رشد ۸۰ درصدی تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا هفتم اردیبهشت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۴۲ هزار دستگاه خودرو تولید شد.

براساس این گزارش؛ با توجه به استقبال مشتریان از تحویل حضوری، این گروه صنعتی درنظر دارد هفته آینده نیز ۲۵ هزار خودروی دیگر از تعهدات خود به مشتریان را واگذار کند که در مجموع با احتساب عرضه ۲۵ هزار دستگاه در هفته جاری، ظرف دو هفته ۵۰ هزار دستگاه از محصولات این خودروساز وارد بازار می‌شود.

آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه از هفته آینده
گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد؛ در هفته آینده تحویل خودروهای فروخته شده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را نیز آغاز خواهد کرد.

افزایش عرضه توسط این خودروساز در روزهای اخیر حکایت از ایجاد روند کاهشی در قیمت‌های بازار خودرو دارد.

امکان تحویل حضوری روزانه ۱۵۰۰ دستگاه خودرو

براساس این گزارش؛ با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل و نقل کشور، این شرکت به مشتریان پیشنهاد کرده خودروها را به صورت حضوری دریافت کنند تا روند عرضه به بازار سرعت بیش‌تری بگیرد.

امکان تحویل حضوری خودروها با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ دستگاه در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سراسر کشور فراهم شده و مشتریانی که تمایلی به تحویل حضوری دارند می‌توانند پس از دریافت پیامک، پاسخ مثبت خود برای تحویل حضوری را از طریق همان سرشماره اعلام کنند و مشمول دریافت هدیه یک میلیون تومانی هزینه سفر شوند.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha