۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
شرکت‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

شرکت‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند

اهواز- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شرکت‌هایی که از مناطق کسب درآمد دارند باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل و برای بهبود منطقه هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید احسان خاندوزی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری مسجد سلیمان در محل فرمانداری این شهر اظهار کرد: نمی‌شود یک منطقه کسب درآمد شود اما برای توسعه آن منطقه اقدامی نشود.

وی افزود: شرکت‌هایی که از مناطق کسب درآمد دارند باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل و برای بهبود منطقه هزینه کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: از امسال هرچقدر ضریب توسعه نیافتگی یک منطقه بالا باشد به نسبت، اعتبار بیشتری برای توسعه یافتگی دریافت می‌کند.

خاندوزی بیان کرد: همه تلاش این است که نبود توازن اقتصادی که از سال های قبل به ویژه در مناطق محروم باقی مانده ساماندهی شود.

وی توضیح داد: اقدامات بسیار خوبی در تخصیص اعتبارات آلایندگی برای استان خوزستان انجام شده و میزان اعتباری که در این بخش برای شهرستان مسجدسلیمان در نظر گرفته شده ۹۵۰ میلیارد ریال و در شهرستان هفتکل ۳۵۰ میلیارد ریال است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: این رقم برای شهرستان لالی نیز ۹۰ میلیارد ریال است و دستور داده شده تا با سرعت بیشتری به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود تا برای بهسازی و رسیدگی به مناطق خود استفاده کنند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: اولویت سنجی منابع ملی هنر یک مدیر است تا بتواند از این منابع به بهترین شکل برای رفع نیازها و مشکلات منطقه استفاده کند.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha