۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کاملا مردمی است
مشاور استاندار البرز:

رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کاملا مردمی است

کرج- مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با رویکرد جدید اجتماعی برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مناطق محروم گام بر می‌دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، معصومه آقایی با حضور در ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در البرز، ضمن دیدار با مدیریت مجموعه با اشاره به اهداف این نهاد اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با رویکرد اجتماعی برای حل مشکلات مردم تلاش می کند.

آقایی با اشاره به رسالت مهم این ستاد گفت: اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و فعالیت اجتماعی در مناطق محروم کشور رویکرد جدید و نگاه اجتماعی این نهاد می باشد.

وی ضمن تشکر از مردمی بودن و اقدامات حمایتی موثر این مجموعه به شهروندان البرزی، رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت را تبیین و درخواست کرد ستاد نسبت به معرفی خانواده های چند فرزندی تحت پوشش جهت شرکت در رویداد اقدام کند.

در این نشست گزارشی توسط مدیریت ستاد از اقدامات صورت پذیرفته این مجموعه در حوزه های مختلف از جمله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

گفتنی است این ستاد با سه بنیاد در استان ارائه خدمات به شهروندان را انجام می دهد. «بنیاد ۱۵ خرداد» که شناسایی خانواده های دارای فرزند چندقلو، اهدا بسته معیشتی و کارت هدیه، تامین لوازم بهداشتی کودک، پرداخت هزینه پرستار ویژه ۴ قلوها، اعطای تسهیلات ویژه درمان ناباروری، افتتاح حساب پس انداز ویژه فرزندان و ... از جمله اقدامات این بنیاد می باشد.

«بنیاد برکت» که ارائه تسهیلات جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار و غیره از اقدامات آن است. «بنیاد احسان» که توانمندسازی و حمایت از بیماران نیازمند را بر عهده داشته است.

کد خبر: ۲۱۷٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha