۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
ثتبیت قیمت ها در داخل مهمترین مولفه ثبات اقتصادی است
یک بازرگان گلستانی:

ثتبیت قیمت ها در داخل مهمترین مولفه ثبات اقتصادی است

گرگان- غراوی، بازرگان گلستانی به تثبیت قیمت ها در داخل و ثبات در بازار تاکید کرد و گفت: ثتبیت قیمت ها در داخل مهمترین مولفه ثبات اقتصادی است.

دوست محمد غراوی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: برای هر کسب کاری بیشتر از اینکه پایین بودن قیمت ارزهای خارجی مهم باشد ثبات اقتصادی در داخل کشور مهم است.

این بازرگان گلستانی اضافه کرد: در شرایط فعلی به علت نوسانات شدید مواد اولیه و سایر موارد، نه تنها تولید بلکه اکثر کسب و کارها ناگزیر به تعطیلی یا تعدیل نیرو هستند.

وی با بیان این مطلب که تعدیل نیرو و تعطیلی کسب و کار به معنی افزایش نرخ بیکاری است، اضافه کرد: این اتفاق در نهایت مشکلات امنیتی، اقتصادی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

غراوی با تاکید بر اینکه افزایش بیکاری در جامعه منجر به بروز مشکلات زیادی می شود، افزود: برای پرهیز از بروز چنین وقایعی نیاز است تا شرایط اقتصادی کشور به یک حالت پایدار و ثابتی برسد.

وی در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر دولت حداقل کاری که می تواند در مقابل این همه تورم و نوسانات نرخ ارز، برای حفظ کسب و کارها انجام دهد، کمک به تامین نقدینگی با تسهیل ارائه وام از سوی بانک هاست.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha