۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
دانلود فیلم های ایرانی جدید ۱۴۰۲ از سایت آپ مدیا

دانلود فیلم های ایرانی جدید ۱۴۰۲ از سایت آپ مدیا

در چند سال اخیر سینمایی ایران پیشرفت چشمگیری در زمینه های فیلم اجتماعی و به خصوص کمدی داشته است.

به گزارش بازار، در چند سال اخیر سینمایی ایران پیشرفت چشمگیری در زمینه های فیلم اجتماعی و به خصوص کمدی داشته است. اگر بخواهیم چند فیلم سینمایی را معرفی کنیم قطعا میتوانیم فیلم های دینامیت، انفرادی، سگ بند، ملاقات خصوصی، بخارست و فیلم فسیل اشاره کنیم. حالا در این مقاله میخواهیم به بررسی و معرفی چند فیلم ایرانی ایرانی جدید بپردازیم. برای دانلود جدید ترین فیلم های ایرانی میتوانید به وب سایت آپ مدیا به نشانی Upmedia.Movie مراجعه نمایید.



فیلم فسیل



فیلم فسیل یک فیلم تاریخی و کمدی است که در دوران انقلاب و بعد از آن روایت شده و طرفدران زیادی تاکنون پیدا کرده است. این فیلم به کارگردانی کریم امینی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی کریم امینی است. از بازیگران مطرح این فیلم کمدی میتوان به بهرام افشاری، الناز حبیبی، ایمان صفا، هادی کاظمی و الهه حصاری اشاره کرد. فسیل داستان سه خواننده در دوره انقلاب است که هر کدام پس از گذر زمان دچار تغییراتی میشوند... . فیلم فسیل از شروع سال ۱۴۰۲ در سینمای های ایران اکران شد، در دو هفته اول موفق به فروش باورنکردنی ۳۰ میلیارد شد و تاکنون موفق به فروش ۶۴ میلیاردی شده و انتظار می رود رکورد فروش سینمای ایران را بشکند. برای دانلود فیلم فسیل میتوانید به رسانه اینترنتی آپ مدیا مراجعه کنید.

فیلم ملاقات خصوصی
 

دانلود فیلم های ایرانی جدید ۱۴۰۲ از سایت آپ مدیا


فیلم ملاقات خصوصی ، فیلمی در ژانر درام و عاشقانه ، محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی امید شمس، تهیه کنندگی امیر بنان و نویسندگی امید شمس ، بهمن ارک و علی سرآهنگ است. در این فیلم بازیگرانی چون پریناز ایزدیار ، هوتن شکیبا ، رؤیا تیموریان ، ریما رامین‌فر ، نادر فلاح ، سیاوش چراغی‌پور ، ایمان شمس ، شیرین آقارضاکاشی ، پیام احمدی نیا ، جواد قامتی ، امیرحسین بیات ، حسین پارسایی و.. به هنرمندی پرداختند.  داستان این فیلم درباره ی دختری به نام پروانه (پریناز ایزدیار) پدرش به زندان افتاده و برادرش ایمان، که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان می‌داده حالا یک بدهکار فراری است. او در عطاری پدرش کار می‌کند و با پدرش در زندان به‌طور مخفیانه در ارتباط است. این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی یکی از هم‌بندان پدرش یعنی شخصی به اسم فرهاد (هوتن شکیبا) صورت می‌گیرد. فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل بایکدیگر حرفهای کوتاهی می‌زنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه می‌شود و از او می‌خواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره می‌خورد و این تازه شروع ماجرا و اتفاقات است...
 ********* دانلود فیلم ملاقات خصوصی *********

فیلم بخارست
 

دانلود فیلم های ایرانی جدید ۱۴۰۲ از سایت آپ مدیا


فیلمی کمدی، خانوادگی، محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. بخارست فیلمی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه کنندگی علی طلوعی و نویسندگی حمزه صالحی است. تاریخ پخش فیلم بخارست مشخص نیست اما برای دانلود فیلم بخارست، محض انتشار میتوانید به صورت قانونی خریداری کرده و در آپ مدیا تماشا کنید. در این فیلم هنرمندانی چون حسین یاری ، پژمان جمشیدی ، امیرحسین آرمان ، هادی کاظمی ، غزال نظر ، غلامرضا نیکخواه ، بابک کریمی ، ایمان صفا ، وحید آقاپور ، رضا بهبودی ، پونه عاشورپور به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تاکنون توانسته موفق به فروش بیش از ۵۱ میلیارد تومن در سینما شود. در خلاصه داستان بخارست آمده است که جلیل و جلال دو برادرند که یکی در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست کار می‌کند. جلیل قصد دارد با پیج اینستاگرامی اش کسب درآمد کند، از این رو دست به گرفتن ویدئوهای دوربین مخفی خطرناک می‌زند. یکی از این دوربین مخفی‌ها که در استخر گرفته شده، او را در مخمصه بزرگی گرفتار می‌کند که منجر می‌شود وارد دردسرهایی شوند.


یکی از معتبر ترین و به روز ترین وب سایت ها در زمینه دانلود فیلم وب سایت (آپ مدیا) است که شما میتوانید برای مشاهده جدید ترین و به روزترین فیلم های خارجی، ایرانی و انیمیشن های متنوع، میتوانید به آدرس و نشانی https://upmedia.movie/ بروید و بدون هیچ دردسر و محدودیتی فیلم و سریال دانلود و تماشا کنید.

کد خبر: ۲۱۷٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha