۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
افزایش ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در نوروز امسال
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور خبرداد؛

افزایش ۲۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در نوروز امسال

زنجان- مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور، از افزایش ۲۳ درصدی میزان جابه‌جایی مسافر در ایام نوروز امسال از طریق ناوگان ریلی منطقه شمال‌غرب کشور خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راه آهن شمالغرب کشور، منوچهر صفری با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور همواره یکی از مطمئن‌ترین و قابل اعتمادترین ناوگان‌ها به ویژه در ایام نوروز برای جابه‌جایی مسافران بوده است، اظهار کرد: در همین راستا نوروز امسال شاهد افزایش ۲۳ درصدی در میزان جابه‌جایی مسافر از طریق راه‌آهن شمال‌غرب کشور بودیم.

وی با یادآوری اینکه راه‌آهن شمال‌غرب کشور علاوه بر این، افزایش ۱۳ درصدی نفر کیلومتر در پیمایش از طریق این ناوگان را در نوروز امسال به خود اختصاص داده است، ادامه داد: تعداد مسافری که در نوروز امسال از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی شمال‌غرب کشور جابه‌جا شده، ۸۶ هزار و ۳۹۲ نفر بوده و این در حالی است که این میزان مسافر جابه‌جا شده در مدت مشابه پارسال ۷۰ هزار و ۴۲۲ نفر بوده است.

صفری با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال تعداد ۲۴ رام قطار مسئولیت جابه‌جایی مسافران را در ناوگان ریلی شمال‌غرب کشور عهده‌دار بود، خاطرنشان کرد: این تعداد رام قطار روزانه مسافران را جابه‌جا و بیشترین مسیر تردد در این ناوگان نیز طی ایام نوروز، مشهد – تهران – تبریز و سایر مسیرها در این منطقه بود.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور با بیان اینکه در نوروز امسال فارغ از رسالت خدمات‌دهی به مسافران، تلاش شد تا برنامه‌های متنوع هنری نیز در ایستگاه راه‌آهن زنجان برگزار شود، افزود: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع سفر با قطار، اجرای موسیقی و نمایش توسط گروه‌های هنری، گل‌آرایی ایستگاه‌ها، حضور گروه تواشیح در شب‌های ماه مبارک رمضان و … از جمله برنامه‌های جنبی برگزار شده در این ایام بوده است.

کد خبر: ۲۱۶٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha