۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کاهش ۳۰ درصدی مشترکان پر مصرف
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

کاهش ۳۰ درصدی مشترکان پر مصرف

اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکان بد مصرف تهران ۵ درصد هستند که با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۰ درصد از آنها کاهش یافت.

بازار؛ گروه آب و انرژی: محسن اردکانی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه بیوگاز تصفیه‌خانه جنوب تهران درباره تداوم روند برخورد با مشترکان بد مصرف آب، افزود: مشترکان بد مصرف اگر رعایت نکنند در مرحله نخست تذکر و اخطار دریافت می‌کنند و اگر به بد مصرفی ادامه دهند قطع موقت آب خواهند شد.

وی ادامه داد: تعهد خاصی از این مشترکان دریافت نمی‌شود، اما اخطار تذکر داده می‌شود تا اصلاح رفتار کنند و مصرف خود را تا حد الگوی مصرف کاهش دهند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: ۵ درصد مشترکان بد مصرف هستند که بالای ۲ برابر الگو آب مصرف می‌کنند که پارسال با اخطارهای داده شد کاهش یافتند و این روند ادامه خواهد داشت.

اردکانی در باره شبکه فاضلاب گفت: حدود ۸۰ درصد پیشرفت شبکه و خطوط انتقال داریم و در بحث تصفیه‌خانه‌ها ۵۶ درصد پیشرفت داریم.

وی ادامه داد: الان ۳۵۰ میلیون مترمکعب پساب قابل استفاده در بخش کشاورزی و صنعت تولید می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران به افتتاح نیروگاه بیوگاز تصفیه‌خانه جنوب تهران با حضور وزیر نیرو اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ۲.۴ مگاوات از طریق بیوگاز برق تولید می‌کند و گاز آن از فاضلاب استحصال می‌شود و در نوع خود کار جدیدی است.

اردکانی افزود: فاز ۷ و ۸ تصفیه‌خانه جنوب تهران در حال ساخت داریم که روند روبه رشدی دارد و تصفیه‌خانه فیروز بهرام هم از طریق بانک توسعه اسلامی تامین اعتبار می‌شود.

وی در باره تصفیه‌خانه خرگوش دره تهران هم گفت: برای این تصفیه‌خانه باید شهرداری تهران زمین در اختیار آب و فاضلاب قرار می‌داد که شهرداری انجام داد، اما معارض دارد که سازمان منابع طبیعی است و دنبال می‌کنیم این معارض‌ها برطرف شود.

اردکانی درباره کیفیت آب تهران گفت: کیفیت خط قرمز است و هر آبی وارد شبکه‌های توزیع می‌شود کیفیت استاندارد را دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

کد خبر: ۲۱۶٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha