۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در البرز/ نیازمندان واقعی احصاء می‌شوند
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز در گفتگو با بازار:

توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در البرز/ نیازمندان واقعی احصاء می‌شوند

کرج- پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز گفت: در سومین رزمایش موسات در استان البرز ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمد مهدی پورسلیمانی در گفتگو با بازار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کنار دیگر وظایف خود با شروع بیماری کرونا اقداماتی را در راستای پیشگیری و همچنین کمک به آسیب دیدگان این بیماری اجرا کرد که توزیع یک میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان یکی از این اقدامات است.

پورسلیمانی با بیان اینکه سهم استان البرز از این طرح ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۵ هزار بسته معیشتی است، افزود: شش هزار بسته آن بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد و اجرای آن همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص نحوه شناسایی افراد نیازمند در این طرح گفت: برای شناسایی افراد نیازمند «قرارگاه کمک مومنانه» در راستای هماهنگی در این امر با محوریت نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه تشکیل شده و نهادهای مختلف حکومتی، نظامی و انتظامی، هلال احمر، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری ها، استانداری و حوزه های علمیه با ما تعامل دارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز همچنین تصریح کرد: در این تعاملات افرادی که تحت پوشش بهزیستی و یا کمیته امداد هستند احصاء می‌شوند و افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند مشخص شوند تا تداخل در کار نباشد که یک خانواده از دو یا چند جا کمک دریافت کند و خانواده ای دیگر اصلا حمایت نشود و علاوه بر این‌ها برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از طریق بسیج مساجد هماهنگی می شود تا این بسته ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی گفت: محتوی این بسته های معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، دو عدد مرغ، ماکارونی، نخود،لوبیا، رب و روغن و بالغ بر ۲۰۰ هزار تومان است.

پورسلیمانی اظهار کرد: ۲۲ گروه جهادی در البرز در اجرای طرح های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری دارند و از جمع آوری کمک های خیرین تا شناسایی نیازمندان و اجرای طرح های ستاد همراه و یاری سان ما هستند.

کد خبر: ۲۱٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha