۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
۲۲۵ سرمایه‌گذار برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان جذب شد
باقری به بازار گفت:

۲۲۵ سرمایه‌گذار برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان جذب شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: طی سال گذشته ۲۲۵ فقره قرار داد سرمایه گذاری در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان جذب شدند.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۲۲۵ فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع به متقاضیان سرمایه‌گذاری به مساحت ۲۹۰ هکتار طی سال ۱۴۰۱ در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد، بیان کرد: ۱۰۸ درصد شاخص سالیانه شرکت شهرک های صنعتی استان در واگذاری حق انتفاع به متقاضیان سرمایه‌گذاری محقق شد.

وی با بیان اینکه از تعداد قراردادهای منعقد شده در سال گذشته، ۱۴۲ قرارداد با کاربری صنعتی، ۱۹ قرارداد با کاربری صنفی و ۶۴ قرارداد با کاربری تولیدی و کارگاهی بود افزود: واگذاری ۱۳۸ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به متقاضیان سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۰ بیانگر افزایش بیش از دو برابری واگذاری حق انتفاع به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی سال ۱۴۰۱ دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری باید طبق مفاد قرارداد و در زمان معین نسبت به آغاز ساخت و ساز، ارائه گواهی پایان کار و تجهیز واحد خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۱۶٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha