۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند به گردشگری کمک کند
فعال گردشگری در گفتگو با بازار:

مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند به گردشگری کمک کند

آبادان- کنعانی، یک فعال گردشگری گفت: مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند به صنعت گردشگری این منطقه کمک کند.

مجید کنعانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تا وقتی که هر زمینه‌ای ریلگذاری مناسب صورت نگیرد قطعا پیشرفت نیز حاصل نمی‌شود.

وی افزود: ریلگذاری گردشگری بدون داشتن طرح جامع عملا غیر ممکن است. سازمان منطقه آزاد اروند دارای بهترین طرح جامع گردشگری در بین همه مناطق آزاد کشور است ولی متاسفانه تاکنون به تصویب نرسیده است.

این فعال گردشگری عنوان کرد: حدو د ۱۰ سال است که در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنم و تحصیلات دانشگاهی‌ام نیز در این زمینه است ولی تاکنون وضعیت گردشگری منطقه آزاد اروند را همانند شرایط فعلی ندیده بودم؛ شرایطی که نیازمند یک تحول و نگاه مثبت از راس سازمان است.

کنعانی ادامه داد: سوابق «علی زارعی» مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند درخشان است و فعالان گردشگری در انتظار چنین مدیری با سابقه اجرایی متعدد بودند تا بلکه به وضعیت نامطلوب واحد گردشگری این سازمان پایان دهد.

وی با تاکید بر اینکه فعالان گردشگری بومی، متخصص و دلسوز در شهرهای آبادان و خرمشهر خواستار بهبود شرایط هستند، بیان کرد: انتظار غیر منطقی همچون تحول یک شبه را از مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند نداریم.

این فعال گردشکری تصریح کرد: بازگشت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به زمان مدیریت «محسن قنبری»، مدیر سابق گردشکری سازمان منطقه آزاد اروند یکی از مطالبات جدی فعالان گردشگری است تا از این طریق قطار گردشگری منطقه به ریل اصلی و توسعه‌ای بازگردد.

کنعانی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی توسط مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: آموزش اولین و ابتدایی‌ترین اقدام برای توسعه گردشگری است ولی سئوال این است که طی یک سال اخیر خروجی دوره‌های برگزار شده چیست؟ بهترین خروجی آموزشی و ارتقای سطح دانش در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمان مدیریت «محسن قنبری» رقم خورد.

وی اظهار کرد: در زمان مدیریت قبلی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند دوره MBA برای فعالان صنایع دستی در نظر گرفته شد که فعالان گردشگری نیز درخواست دوره DBA را داشتند و این موضوع همزمان شد با تغییرات مدیریتی که مدیر فعلی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون به مطالبه آموزشی فعالان گردشگری پاسخی نداده است.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند یکی از واحدهایی است که بیشترین ارتباط را با جامعه دارد و بدون نشست‌های هم اندیشی با فعالان گردشگری عملا امکان توسعه وجود ندارد. در زمان مدیریت سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تقریبا هر ۱۰ روز یک بار با وی نشست داشتیم که خوشبختانه با نگاه تخصصی و مثبت وی شاهد تحول بزرگ بودیم.

کنعانی در پایان بیان کرد: از مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند که در زمان مدیریت کوتاه وی شاهد بهبود شرایط همه بخش‌های سازمان هستیم، انتظار داریم سریعا نسبت به انتصاب یک فرد متخصص و دارای سوابق درخشان در واحد گردشگری این سازمان، به شهرهای آبادان و خرمشهر کمک کند.

کد خبر: ۲۱۶٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      0 0
      شما اول خیابانها رو آسفالت کنید فاضلاب درست کنید بعد حرف گردشگری بزنید