۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
پر طرفدارترین بازی های آنلاین رایگان سال ۲۰۲۳

پر طرفدارترین بازی های آنلاین رایگان سال ۲۰۲۳

در این مقاله به بازی های آنلاین رایگان سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت که احتمالا در پایان سال ۲۰۲۳ همچنان پر طرفدار باشند.

به گزارش بازار، در این مقاله به بازی های آنلاین رایگان سال ۲۰۲۳   خواهیم پرداخت که احتمالا در پایان سال ۲۰۲۳ همچنان پر طرفدار باشند:

 بازی آنلاین فورتنایت (Fortnite)

یک بازی مبارزه ای آنلاین است که توسط شرکت Epic Games ساخته شده است و از سال ۲۰۱۷ در دسترس است. با توجه به پشتیبانی مداوم و به روز رسانیهایی که در آینده اعمال خواهد شد، این بازی ممکن است پرطرفداری خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

 در این بازی آنلاین بازیکنان با یکدیگر به مبارزه می پردازند تا به عنوان آخرین بازمانده در صحنه بازی قرار گیرد.

 بازی آنلاین کانتر استرایک
 یک بازی تیراندازی اول شخص بسیار پرطرفدار است که توسط شرکت Valve Corporation ساخته شده است. این بازی در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است.

لیگ افسانه ها (League of Legends)
یک بازی ویدئویی استراتژیک آنلاین است که توسط شرکت Riot Games ساخته شده است. با رقابتهای حرفهای و بهروزرسانی های مداوم، این بازی همچنان در بین طرفداران خود شناخته شده و محبوبیتش را حفظ میکند. در این بازی، بازیکنان با همکاری در تیمهای پنج نفره به مبارزه با دشمنان میپردازند.

دوتا ۲ (Dota ۲)
 بازی استراتژیک آنلاین با گرافیک بالا که توسط شرکت Valve Corporation ساخته شده است. یک بازی استراتژیک و ورزشی آنلاین است که توسط شرکت Valve Corporation ساخته شده است و از سال ۲۰۱۳ در دسترس است. با ارائه به روزرسانیهای مداوم و رقابتهای حرفهای، این بازی همچنان در بین طرفداران خود شناخته شده و محبوبیتش را حفظ میکند. در این بازی، بازیکنان با تشکیل تیمهای پنج نفره به مبارزه با دشمنان میپردازند.

بازی انفجاری (BombSquad)

 یک بازی اکشن و انفجاری آنلاین است که توسط شرکت Eric Froemling ساخته شده است. با گیمپلی جذاب و اعتیادآور، بازی انفجار همچنان در بین بازیکنان پرطرفدار است.

ریوالز (Rivals)
 بازی رایگان جدیدی که توسط شرکت Electronic Arts ساخته شده است. این بازی از انواع مختلف رانندگی، از جمله مسابقات جادهای و رالی، پشتیبانی میکند.

وارزون (Warzone)
 بازی شوتر آنلاین بسیار پرطرفداری است که توسط شرکت Activision ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان در یک جنگ اکشن-بازماندگی با یکدیگر به مبارزه میپردازند.

آپک (Apex Legends)
یک بازی بتل رویال آنلاین است که توسط شرکت Respawn Entertainment ساخته شده است و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. با گیمپلی متفاوت و جذاب، این بازی ممکن است در آینده پرطرفداری خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

 این بازی بقا آنلاین توانسته است با گیمپلی سریع و مهارتهای منحصر به فرد شخصیتهای خود، محبوبیت بسیاری را جلب کند.

 امانگ اس (Among Us)
 یک بازی چند نفره آنلاین که بازیکنان در آن به عنوان اعضای یکی از دو گروه "سفید" و "سیاه" به مبارزه با یکدیگر میپردازند.

رویال (Royale)
 بازی مبارزه و بقا آنلاین جدیدی که توسط شرکت Hypixel ساخته شده است و در آن بازیکنان در یک جزیره متحرک به مبارزه با یکدیگر میپردازند.

بازی آنلاین سقوط خدایان (Godfall)

پر طرفدارترین بازی های آنلاین رایگان سال ۲۰۲۳

بازی اکشن و RPG آنلاینی است که توسط شرکت Gearbox Software ساخته شده است. این بازی در نهایت در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم های پلی استیشن و پی سی منتشر شد و ممکن است در آینده پرطرفداری خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

داستان مورتال (Mortal Shell)
 یک بازی اکشن و بازی نقش آفرینی آنلاین است که توسط شرکت Cold Symmetry ساخته شده است و در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم های پلی استیشن و پی سی منتشر شد. با گیمپلی فوق العاده و گرافیک زیبا، این بازی میتواند در آینده پرطرفداری خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

از دنیای دیگر (Otherworlds)
یک بازی آنلاین چندنفره است که در جهانی فضایی فراگیر اتفاق میافتد. این بازی در حال حاضر در فاز توسعه است و ممکن است در آینده پرطرفداری خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

دیابلو (Diablo IV)
 یک بازی RPG اکشن آنلاین است که توسط شرکت Blizzard Entertainment ساخته میشود و در حال حاضر در فاز توسعه است. با توجه به شهرت سری بازیهای دیابلو، ممکن است در آینده پرطرفداری خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk ۲۰۷۷)
این بازی آنلاین اکشن و نقش آفرینی توسط CD Projekt Red  ساخته و در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. اگرچه این بازی در زمان انتشار با مشکلاتی مواجه بود، اما با بهبودهای آینده که اعمال خواهد شد ، می تواند محبوبیت خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ کند.

 والورنت (Valorent)
یک بازی تیراندازی آنلاین است که توسط Riot Games ساخته شده و در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. با توجه به پشتیبانی مداوم و به روز رسانی های که  آینده در آینده اعمال خواهد شد ، این بازی احتمالاً محبوبیت خود را در بین بازیکنان آنلاین حفظ خواهد کرد.

دایناسی تور (Dynasty Tour)
 یک بازی آنلاین اکشن و نقش آفرینی است که توسط NetEase Games ساخته  و در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. گیم پلی بازی مشابه بازی های دیگر مانند Diablo است.

جنگ تمدن ها (Age of Empires)


پر طرفدارترین بازی های آنلاین رایگان سال ۲۰۲۳

یک بازی استراتژیک آنلاین رایگان است که توسط مایکروسافت ساخته شده است. با به روزرسانی های مداوم و گسترش جامعه بازیکنان، این بازی همچنان در بین طرفداران خود شناخته شده و محبوبیتش را حفظ کرده است .

ماین کرافت (Minecraft)
 یک بازی سندباکس آنلاین است که توسط شرکت Mojang Studios ساخته شده است. با امکانات و خلاقیت بالای بازیکنان، این بازی همچنان در بین طرفداران خود شناخته شده و محبوبیت خود را حفظ کرده است.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha