۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مشکلات حوزه اقتصادی و صنعتی فارس با بانک‌ها زیاد است
رئیس کل دادگستری فارس:

مشکلات حوزه اقتصادی و صنعتی فارس با بانک‌ها زیاد است

شیراز- رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مشکلات حوزه اقتصادی و صنعتی فارس با بانک‌ها زیاد است که باید در این راستا تدابیری اتخاذ شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در جلسه بررسی راهکارهای عملی ارتقای سطح همکاری قوه قضاییه در تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» با بیان اینکه در خصوص رشد تولید از ظرفیت‌های استان در جهت توسعه استان استفاده خواهیم کرد، افزود: مهار تورم و رشد تولید محور اقدامات ما در سال جاری در استان خواهد بود که در این زمینه تلاش خواهیم کرد شرکت‌های مشکل دار در مدار تولید و چرخه اقتصاد استان بیاوریم.

وی بیان کرد: مشکلات در شهرک صنعتی و منطقه ویژه بسیار زیاد است و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به شعار سال، فعالیت‌های خود را متمرکز و با نگاه مثبت و منعطف و به دور از سخت گیری دنبال کنند تا بخش اقتصاد رونق گیرد.

لزوم ایجاد نگاه همراه با انعطاف در بین مدیران و متولیان برای تحقق شعار سال

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس اظهار کرد: معتقدیم یکی از الزامات اجرایی شدن شعار سال، ایجاد نگاه همراه با انعطاف در بین مدیران و متولیان و تصمیم گیران است و دستور صریح قوه قضاییه عدم تعطیلی واحدهای تولیدی و شرکت های مولد است لذا باید فضای ایجاد شود که شرکت ها فعالیتشان متوقف نشود و جهت پرداخت بدهی های خود به کار و فعالیت ادامه دهند.

موسوی اضافه کرد: در چند سال اخیر حمایت از تولید و فعالیت های اقتصادی به صورت جدی در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته بوده است از ظرفیت های قانون در جهت حمایت از تولید و فعالیت های اقتصادی و مولد استان بهره برده ایم.

این مقام ارشد قضایی استان فارس ادامه داد: همچنین با اهتمام به فعالیت های انجام شده در دستگاه قضایی استان اعلام می کنیم اگر تلاش های همکاران ما در دادگستری استان نبود برخی از گره ها از بخش تولید استان باز نمی شد و امسال نیز ضمن ادامه این روند، تلاش می کنیم اهداف تعیین شده در شعار سال به بهترین شکل اجرا شود.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha