۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
موانع تکمیل فولاد مکران رفع می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان:

موانع تکمیل فولاد مکران رفع می شود

زاهدان-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارسیستان و بلوچستان، گفت:موانع و مشکلاتی که سبب شده عملیات اجرایی فولاد مکران مطابق با برنامه زمانبندی پیشرفتی نداشته باشد رفع می شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در جلسه راهبری و رفع موانع اجرایی زیرساختی پروژه فولاد مکران، اظهار داشت: اتمام هر چه سریعتر مجتمع فولاد مکران که در شهرستان چابهار واقع شده است نه تنها موجب رونق منطقه مکران خواهد شد بلکه محصولات تولیدی این مجتمع نیازهای بازارهای داخلی و فراساحلی را نیز تامین می کند.

معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، گفت: از مدیر پروژه خواسته شده ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه، کلیه موانع و مشکلاتی که تاکنون سبب شده عملیات اجرایی آن مطابق با برنامه زمانبندی پیشرفتی نداشته باشد اعلام تا با حضور مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی نسبت به بررسی موارد مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ و وظایف لازم محول شود.

بیجار افزود: مجتمع فولاد مکران که سرمایه گذاران اصلی آن مردم ایران و با حضور دیگر سرمایه گذاران در شهرستان چابهار در زمینی به مساحت ۳۰۰هکتار در کنار آبهای آزاد اقیانوس هند درحال احداث است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ۳۰۰ شغل ایجاد می شود و سالانه یک و شش میلیون تن آهن اسفنجی با روش احیای مستقیم تولید می شود.

کد خبر: ۲۱۵٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha