۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
تأمین ۱۴۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

تأمین ۱۴۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در همدان

همدان - استاندار همدان از تأمین ۱۴۰ هکتار زمین از اراضی استانداری برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه نهضت ملی مسکن از تأمین ۱۴۰ هکتار زمین خبر داد و افزود: این پهنه جدید برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکن در همدان به محدوده شهر الحاق پیدا کرده است.

وی گفت: در این پهنه ساختمان‌های چهارطبقه و هشت واحد در هر بلوک ساخته خواهد شد که با توجه به در نظر گرفتن ابعاد فنی و مهندسی یک شهرک‌ کم‌نظیر خواهد بود ضمن اینکه فضای آموزشی و درمانی نیز در آن لحاظ شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با این اقدام بخشی از نیاز متقاضیان مسکن در شهر همدان تامین خواهد شد، تاکید کرد: توافقات دیگری برای تامین زمین در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به مجاورت زمین در شهر همدان موضوع تامین زیرساخت‌ها به سهولت انجام می‌شود که توافق اولیه با رئیس بنیاد مسکن برای احداث این ۱۱ هزار واحد با استفاده از فناوری نوین و مصالح مرغوب صورت گرفته است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه این زمین رایگان بوده و فقط هزینه آماده‌سازی آن بر عهده متقاضی است در ادامه از تامین یک‌هزار و ۱۳۰ هکتار زمین در شهرک اکباتانا خبر داد و افزود: رویکرد ما در این شهرک ساخت واحدهای ویلایی است.

وی گفت: تامین زمین در دیگر شهرهای استان نیز انجام شده تا با ساخت واحدها مشکل مسکن مردم را رفع کنیم.

کد خبر: ۲۱۵٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جواد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      این ۱۴۰ هکتار زمین کجای همدان قرار دارد
    • مصطفی نمایند ۲۰۰ خانواده حصارحاج شمسعلی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      شما که انقدر خوبی چرا مجوز زمین مردم حصارحاج شمسعلی رو نمی‌دید این ۲۰۰ خانوار خانه دار شوند پس به قول یکی از دوستان که کلیپ گذاشته مسکن ملی که قول دادید جاده تهران سر درختا دیدم ممنون از شما که فقط جلوی خبر نگار می گید ولی عمل صفر ما مردم هم قیر قانونی عمل خواهیم کرد
    • US ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      باسلام من ساکن روستای تفریجان هستم آقای استاندار تلفن من دوساله قدشوده کسی بدادنمی رسد
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      با سلام،اقای استاندار منی که قبلاً یه واحد مسکن مهر داشتم و بنا به دلایلی در اسفند 98 مجبور به فروش واحد شدم و الان مستاجر میباشن با 4 فرزند،ایا راهی برای ثبت نام مسکن ملی نیست خواهشاً راهنمایی کنین