۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
ساخت ۱۱ هزار مسکن ملی در مازندران شروع شده است
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

ساخت ۱۱ هزار مسکن ملی در مازندران شروع شده است

ساری- دیوسالار، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: تاکنون ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در استان شروع و منجر به عقد قرارداد شده است.

علی دیوسالار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در استان منجر به قرار داده شده است، سهمیه استان را برای ساخت مسکن ملی ۱۵۵ هزار واحد بیان کرد و افزد: طی ۴ سال فعالیت دولت ۱۵۵ هزار واحد مسکن در استان احداث می شود.

وی یادآور شد: در قالب برش یک ساله ۳۸ هزار واحد مسکن باید احداث شود و تاکنون ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در استان منجر به عقد قرارداد شده است.

وی اظهار داشت: هر هفته در استان شورای مسکن برگزار می شود و خوشبختانه آهنگ ساخت مسکن در استان شتاب یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران همچنین از تهیه زمین دولتی برای ساخت ۱۱ هزار و ۵۶۸ واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: این اراضی در شهرستان های مختلف تامین و تهیه شده است.

دیوسالار با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکن ملی به مرحله فونداسیون رسیده است، تعداد واحدهای مسکن خودمالکی را هفت هزار و ۷۶۵ واحد بیان کرد و گفت: این میزان در اسفند سال قبل هزار و ۵۳۶ واحد بوده است.

وی تامین زمین در شهرستان های غرب استان را از جمله مشکلات و دغدغه و بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت روستاهای حاشیه هر شهر طرح های خود مالکی و بافت فرسوده پروژه جهش ملی مسکن را در این مناطق اجرایی کنیم.

دیوسالار شمار متقاضیان ثبت نام کننده برای مسکن ملی در استان ۱۱۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر تایید شدند.

کد خبر: ۲۱۵٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha