۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اسدآباد در حال اجرا است
مدیر امور آبفای اسدآباد:

عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اسدآباد در حال اجرا است

همدان- مدیر امور آبفای اسدآباد گفت: عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول هفت کیلومتر از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، علی اکبر رحمانی عنوان کرد: عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول هفت کیلومتر از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور آبفای اسدآباد گفت: با توجه به ارتباط مستقیم بین دفع بهداشتی فاضلاب منازل با سلامت و بهداشت شهروندان، شرکت آبفا تکمیل شبکه فاضلاب شهر را در دستور کار قرار داده که در فروردین ماه سال جاری با اخذ مجوز حفاری از شهرداری و تعیین پیمانکار مربوطه عملیات توسعه شبکه فاضلاب و نصب انشعابات مربوطه با سه پیمانکار در سطح شهر آغاز شده است.

رحمانی افزود: عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول هفت کیلومتر و به قطر ۲۵۰ میلی متر در محدوده بلوار سردار شهید سلیمانی و کوچه‌های منشعب، محله اسلام آباد، محله محمود بیگی، کوچه‌های منشعب از خیابان صاحب الزمان شرقی و برخی از کوچه‌های مرکز شهر است که با اخذ مجوزهای قانونی، توسط شرکت‌های پیمانکار در حال اجرا است.

وی گفت: انشعابات فاضلاب مشترکان پس از انجام عملیات لوله گذاری و احداث آدم روها نصب خواهد شد.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۲۱٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha