۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در همدان شروع شد
مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در همدان شروع شد

همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن که در مرحله اول تایید و پیامک برای آنها ارسال شده برای تکمیل پرونده به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در استان همدان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش حسینی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در محل مسکن و شهرسازی همدان بیان کرد: متقاضیان تأیید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده اند، بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن، می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سایت https:// tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به وی اعلام می‌شود و باید متقاضیان صرفاً مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم تنها کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده اند، برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https:// tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

حسینی گفت: زمان بندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمان بندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تأیید شده در مرحله دوم نیز برای اطلاع رسانی لازم، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر: ۲۱٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha