۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
طرح  گردشگری «پل معلق یاسوج» کلنگ زنی می‌شود | پیش بینی ۴٠٠ میلیارد تومانی اعتبار برای پروژه
همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد؛

طرح گردشگری «پل معلق یاسوج» کلنگ زنی می‌شود | پیش بینی ۴٠٠ میلیارد تومانی اعتبار برای پروژه

یاسوج_ همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، بهشت رها شده «تنگ مهریان» با کلنگ زنی پل معلق یاسوج جانی دوباره می گیرد.  

به گزارش خبرنگار بازار، استان کهگیلویه و بویراحمد بهشت ناشناخته ظرفیت های گردشگری است.

به ندرت گردشگر یا مسافری را می توان یافت که با عبور از محور اقلید به یاسوج، با عبور از تنگ مهریان یاسوج، برای ساعتی توقف را بر حرکت ترجیح ندهد.

تنگ مهریان که از میان آبشار ها، چشمه ها و رودخانه ها می گذرد، نگینی رها شده است که تاکنون هیچ طرح و زیرساخت جامع گردشگری را به خود ندیده است.

طرح  گردشگری «پل معلق یاسوج» کلنگ زنی می‌شود | پیش بینی ۴٠٠ میلیارد تومانی اعتبار برای پروژه

این روزها روزنه های امید در حوالی تنگ مهریان دیده شده تا نوید اشتغال زایی در منطقه با اجرای طرح پل معلق یاسوج رقم بخورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کلنگ زنی طرح پل معلق یاسوج، گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن آورده سرمایه‌گذار بوده و بخشی دیگر در سفر دور دوم دولت تامین می‌شود.

سید علی احمدزاده شنبه شب در نشست بررسی احداث پروژه پل معلق یاسوج با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار گفت: تاکید رئیس جمهوری نیز حمایت از سرمایه‌گذاران است.

احمد زاده با اشاره به طرح گردشگری پل معلق در منطقه تنگ مهریان یاسوج گفت: پل معلق یک کار فاخر و بزرگ ملی است که در کنار شهر یاسوج پیش‌بینی شده است و راه‌اندازی این طرح، تحول عظیمی در مرکز استان ایجاد می‌کند.

احمدزاده بر همکاری همه دستگاه‌ها برای احداث این طرح فاخر گردشگری تاکید کرد و گفت: این طرح قرار است در سفر آینده دولت به استان کلنگ‌زنی و از تسهیلات سفر بهره‌مند شود و باید موانع و مشکلات پیش‌رو حل و فصل شود.

طرح  گردشگری «پل معلق یاسوج» کلنگ زنی می‌شود | پیش بینی ۴٠٠ میلیارد تومانی اعتبار برای پروژه

وی با اشاره به اینکه سیاست توسعه‌ را در سطح استان دنبال می‌کنیم، افزود: دستگاه‌ها همکاری لازم را برای حضور کسانی که استان کهگیلویه و بویراحمد را مقصد سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طرح‌های گردشگری اشتغال زایی را به دنبال دارند و با رونق بخش گردشگری می‌توانیم معضل بیکاری جوانان استان را رفع کنیم.

وی بر لزوم تدوین هر چه سریعتر طرح جامع گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: میراث فرهنگی هر چه سریعتر نسبت به تدوین طرح جامع گردشگری اقدام کند.

کد خبر: ۲۱۴٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      2 1
      شماره به خدا قسم آسفالت خیابانهای یاسوج و حومه را درست کنید نخواستیم پروژه جدید پروژه جدید آخه برا نوه هامونه (اینقدر تو این استان پروژه ها طول میکشد که شاید به نوه هامون برسه)............