۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
آیا چهره شهر با تابلوهای تبلیغاتی زیباتر شده است؟

آیا چهره شهر با تابلوهای تبلیغاتی زیباتر شده است؟

طی سال های گذشته نمای شهر تا حدی تغییر کرده است. حال این تغییر می تواند در جهت مثبت و یا منفی باشد.

به گزارش بازار، طی سال های گذشته نمای شهر تا حدی تغییر کرده است. حال این تغییر می تواند در جهت مثبت و یا منفی باشد.

یکی از مواردی که تاثیر بسیاری در تغییر جلوه شهر داشته تابلوهای تبلیغاتی هستند که عمدتا بر روی سردر مغازه ها و یا شیشه نصب می شود.

در این مطلب قصد داریم کمی درباره تابلوها و تاثیر مثبت و یا منفی آن در سطح شهر صحبت کنیم.

به تصویر زیر نگاهی بیندازید، اولین نکته ای که توجه شما را به خود جلب میکند چه موردی می باشد؟

آیا چهره شهر با تابلوهای تبلیغاتی زیباتر شده است؟

به احتمال زیاد تابلوهای متنوع موجود در تصویر اولین موردی است که به آن توجه می کنید. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی توسط کسب و کارها باعث شده است تا توجه عابرین بیش از پیش به آن ها جلب شود و در ادامه فروش بیشتری را تجربه نمایند.

این موضوع را می توانید در سطح شهر نیز مشاهده نمایید، تا چند سال گذشته تنها تعداد معدودی از کسب و کارها از تابلو های تبلیغاتی استفاده می کردند، از طرفی در گذشته تنوع تابلوها بسیار کم بود و عمدتا از تابلو فکلسی استفاده می کردند، اما چه چیزی باعث شده تا امروزه اغلب مغازه ها و فروشگاه ها از تابلوهای تبلیغاتی استفاده نمایند؟

برای پاسخ به این سوال طی صحبت با چند صاحب کسب و کار به این نتیجه رسیدیم که تابلوها تاثیر بسیاری در جذب مشتری داشته است. به همین جهت می توان نتیجه گرفت که استفاده از تابلوها می تواند یکی از بهترین روش های تبلیغاتی باشد.

اما آیا با افزایش تابلوها چهره شهر زیباتر شده است؟

برای جواب به این سوال می توانیم از تصویر زیر کمک بگیریم.

تابلو لبه سوئدی

این کافه برای معرفی کسب و کار خود می توانست از روش های دیگری مانند بنر و یا فلکس استفاده نماید، اما با نصب تابلو برجسته توانسته علاوه بر جلب توجه بیشتر، نمای شهر را نیز زیباتر کند.

همین مورد را می توان به سایر کسب و کارهایی که از این تابلوها استفاده می کنند تعمیم داد و نتیجه گرفت که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی تاثیر مثبتی در چهره شهر داشته است.

همانطور که در بالا ذکر شد تابلو های تبلیغاتی طی سال های گذشته تنوع بسیاری پیدا کرده اند و همین موضوع باعث شده تا گاهی تابلوها را با یکدیگر اشتباه بگیریم. به همین منظور در ادامه قصد داریم به بررسی مختصر محبوب ترین تابلوها بپردازیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

محبوب ترین تابلو تبلیغاتی

برای شروع قصد داریم به بررسی محبوب ترین تابلو تبلیغاتی بپردازیم. استفاده از تابلو فلکسی در گذشته بیشتر رایج بوده است و در حال حاضر به دلیل اقتصادی بودن این نوع تابلوها اکثر کسب و کارهای نوپا از آن استفاده می نمایند.

تابلو فلکسی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بر روی این تابلو می توان طرح های مختلفی را چاپ کرد، از طرفی با استفاده از چراغ های مخصوص می توان در زمانی که نور کافی نیز وجود ندارد آن را به نمایش گذاشت.

به دلیل متریالی که در ساخت تابلو فلکسی استفاده می شود، این تابلو از به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی می باشد و همین موضوع باعث شده تا محبوب ترین تابلو تبلیغاتی نام بگیرد.

تابلو حروف برجسته، نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی

یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی که جلوه بسیار زیبایی دارد و امروزه توانسته در بین کسب و کارها جایگاه ویژه ای پیدا کند تابلو حروف برجسته می باشد. این نوع از تابلوها مدل های مختلفی دارند که به عنوان مثال می توان به چلنیوم،لبه سوئدی و استیل اشاره کرد.

اگر به تصویر زیر دقت کنید متوجه خواهید شد نوری که در پشت حروف وجود دارد باعث شده تا تابلو جلوه جذابی داشته باشد.

تابلو حروف برجسته

تابلو لایت باکس، جعبه جادویی

یکی دیگر از مدل هایی که شباهت بسیاری به تابلوی فلکسی دارند اما در متریال ساختس کمی متفاوت می باشند تابلو لایت باکس می باشد.

این نوع از تابلوها را عمدتا در داخل مترو مشاهده کرده اید، اما گاهی در محیط داخلی فروشگاه و کافه ها نیز از آن استفاده می شود.

اگر به تصویر زیر دقیت کنید متوجه خواهید شد که طرح موردنظر ابتدا به روی ورقه مخصوصی چاپ می شود و در قابی از جنس پروفیل قرار می گیرد. نکته ای که باعث جذابیت این نوع از تابلوها شده است چراغ های مخصوصی است که درون آن قرار دارد و طرح چاپ شده بر روی ورقه را درخشان می کند.

تابلو لایت باکس

فانتزی ترین تابلو تبلیغاتی

تابلوهای نئون در رنگ و طرح های مختلفی قابل اجراست، همین موضوع باعث شده تا یکی از محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی نام بگیرد.

در گذشته تابلو های نئون از متریال شیشه و گاز آرگون ساخته می شدند که مصرف برق بالایی داشته اند و در ادامه می توانید نمونه آن را مشاهده نمایید.

تابلو نئون شیشه ای

اما امروزه از سیلیکون و ال ای دی برای ساخت تابلو نئون استفاده میشود که باعث می شوند مصرف برق آنها پایین و نوردهای بالایی داشته باشند، به همین دلیل امروزه اغلب کسب و کارها از این نوع از تابلو ها بر روی شیشه و یا سردر مغازه استفاده می نمایند.

در تصویر زیر می توانید جذابیت تابلو نئون را مشاهده نمایید.

تابلو نئون

ما در این نوشته قصد داشتیم به معرفی تابلوها و تاثیر آن در جلوه شهر و محیط کسب و کارها بپردازیم تا در صورتی که شما نیز کسب و کاری دارید و نیاز دارید تا از این روش تبلیغاتی استفاده نمایید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لازم به ذکر است تیم متخصص آذین بیلبورد از سال 1389 در زمینه ساخت تابلو تبلیغاتی فعالیت دارد.

جهت ساخت تابلو برای کسب و کار خود می توانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان آذین بیلبورد با شماره 02166198626 در ارتباط باشید.

همچنین با جستجو عبارت "آذین بیلبورد" در گوگل می توانید تابلوهای ساخته شده توسط این مجموعه را مشاهده نمایید.

https://azinbillboard.com

کد خبر: ۲۱۴٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha