۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار شفافیت است| در مسیر خروج از بنگاه‌داری هستیم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار شفافیت است| در مسیر خروج از بنگاه‌داری هستیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد عنوان کرد و گفت: یکی از سیاست‌های مهم ما در سال جاری واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری است.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از شرکت نفت پاسارگاد و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ پالایش و جلوگیری از خام‌فروشی محصولات نفت و گاز در کشور می‌تواند جهشی در رشد تولید در این عرصه باشد.

وی با بیان این‌که یکی از برنامه‌های ویژه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ارتقای بهره‌وری باشد، گفت: اصلاح فرآیندها می‌تواند محرکی برای رشد تولید باشد.

مرتضوی، اصلاح چرخه تولید و عرضه را نیز در رشد تولید مهم عنوان کرد و افزود: منابع بسیار کشور امکان سرمایه‌گذاری‌های گسترده را به ما می‌دهد و در این مسیر ضروری است با ایجاد صنایع فرآوری از خام‌فروشی جلوگیری شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که رشد تولید منجر به رونق اشتغال نیز خواهد شد، گفت: این مهم نیازمند توانمندسازی جامعه کارگری برای ارتقای دانش است.

وی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد و گفت: یکی از سیاست‌های مهم ما در سال جاری واگذاری شرکت‌ها و خروج از بنگاه‌داری است.

مرتضوی افزود: امیدآفرینی در بخش کارگری و توجه به مطالبات آنان نیز با هدف حرکت در مسیر تحقق شعار سال دنبال می‌شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha