۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
آمادگی ایران برای همکاری با فائو در مدیریت و کنترل ملخ صحرایی و بومی

آمادگی ایران برای همکاری با فائو در مدیریت و کنترل ملخ صحرایی و بومی

رییس سازمان حفظ نباتات کشور از آمادگی ایران برای اجرای پروژه‌های مشترک با فائو در راستای پایش و مدیریت ملخ صحرایی و انجام بررسی کارایی روش‌های نوین کنترل ملخ‌های بومی خبر داد.

به گزارش بازار، حسین رنجبراقدم در دیدار با نماینده ج. ا. ایران در فائو به بحث و تبادل نظر در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت‌های این دفتر جهت توسعه اهداف سازمان حفظ نباتات کشورمان پرداختند.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور در نشست با شوقی‌الدبعی و ماجدالکاهکی از اعضای بخش ملخ و آفات و بیماری فرامرزی فائو، موضوعات موثری از قبیل توسعه همکارهای فی‌مابین در راستای پایش و مدیریت ملخ صحرایی و انجام بررسی کارایی روش‌های نوین کنترل ملخ‌های بومی در مناطق مختلف کشور و آمادگی ایران برای اجرای پروژه‌های مشترک در همین راستا، سوآک و LCC را مورد بررسی قرار دادند.

وی به همراه معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان در نشست با افسر منطقه‌ای و نماینده فائو در ج. ا. ایران، در خصوص تصویب پروژه‌های TCP برای سرخرطومی حنایی خرما، پیرو بازدید نمایندگان فائو از نخلستان‌های استان‌های فارس و کرمان در اسفند ماه سال گذشته به بحث و گفتگو پرداختند.

حسین رنجبراقدم همچنین در هفدهمین کمیسیون موازین بهداشت گیاهی، کنوانسیون بین‌المللی حفظ نباتات، فائو که در رم ایتالیا برگزار شد، حضور یافته و در حضور نمایندگان کشورهای عضو کنوانسیون بین‌المللی فائو ، سخنرانی کرد.

کد خبر: ۲۱۴٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha