۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
۶ میلیون و ۳۷۷ هزار نفر از پایانه مرزی سردار شهید قاسم سلیمانی تردد کردند
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

۶ میلیون و ۳۷۷ هزار نفر از پایانه مرزی سردار شهید قاسم سلیمانی تردد کردند

ایلام-مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در سال جاری شش میلیون و ۳۷۷ هزار نفر از پایانه مرزی سردار شهید قاسم سلیمانی تردد کردند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، نورالله دلخواه با اعلام این خبر گفت: شش میلیون و ۳۷۷ هزار نفر از پایانه مرزی و بین المللی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ابتدای سال جاری تردد  کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از این تعداد تردد پنج میلیون و ۱۳۶ هزار نفر ایرانی و مابقی نیز مربوط به اتباع خارجی است یادآور شد:  تمام شرایط تسهیل در جهت عبور و مرور زائران در این مرز فراهم است و نیروهای خدماتی تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن آسایش و راحتی زائران و مسافران انجام خواهند داد.

دلخواه  به میزان جابجایی مسافر در مدت یاد شده اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از دو میلیون و ۳۹۰ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که از این تعداد ۴۳۲ هزار و ۴۸۳ نفر مسافر درون استانی و بیش از یک میلیون و ۹۵۷ هزار نفر مسافر بیرون استانی بوده است.

به گفته وی این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۸۶ هزار و ۶۳۴ سفر انجام شده است.

به پاس مجاهدت‌های سردار رشید و پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، پایانه مرزی مهران که گذرگاه خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به عتبات عالیات است، به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

کد خبر: ۲٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha