۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
ورود حدود ۹ میلیون مسافر نوروزی به اصفهان/«نقش جهان» در صدر بازدید گردشگران
مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان مطرح کرد؛

ورود حدود ۹ میلیون مسافر نوروزی به اصفهان/«نقش جهان» در صدر بازدید گردشگران

اصفهان - ایزدی؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود حدود ۹ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی به استان پهناور اصفهان خبر داد.

علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نسبت به سال قبل رشد خوبی ازنظر ورود گردشگران و مسافران نوروزی و اقامت آنها در استان اصفهان داشتیم، اظهار کرد: از روز ۲۴ اسفندماه تاکنون حدود ۹ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی وارد استان پهناور اصفهان شدند.

وی افزود: بر این اساس تا پایان روز دهم فروردین ماه، بیش از چهار میلیون و ۶۵۰ هزار نفر نیز از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند که همچنان مجموعه جهانی میدان امام(ره) (نقش‌جهان)، مجموعه جهانی باغ فین کاشان و مجموعه جهانی باغ‌موزه چهلستون پربازدیدترین محوطه‌های تاریخی و گردشگری استان بودند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تاکید کرد: همچنین تا پایان روز دهم فروردین ماه، بیش از یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر گردشگر حداقل به مدت یک‌شب در استان اصفهان اقامت کرده‌اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر فقط در شهر اصفهان اقامت داشته‌اند.

تعطیلی تمام بناهای تاریخی اصفهان در روز طبیعت

وی با اشاره به اینکه تمامی بناهای تاریخی استان اصفهان در روز طبیعت تعطیل است، بیان کرد: این اقدام در راستای حفاظت هر چه بیشتر از بناهای تاریخی استان اصفهان انجام شده است.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha