۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی-اقتصادی در ازنا به بهره‌برداری رسید
استاندار لرستان:

۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی-اقتصادی در ازنا به بهره‌برداری رسید

لرستان - استاندار لرستان گفت: ۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ازنا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، سید موسی خادمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از چند طرح عمرانی- اقتصادی در شهرستان ازنا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندین طرح عمرانی و پروژه اقتصادی در شهرستان ازنا با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت؛ اعتبار این طرح ها از محل تسهیلات عشایری و روستایی و صندوق توسعه ملی توسط دولت تامین شده است.

وی با اشاره به افتتاح قطعه دوم محوز ازنا- شازند افزود: طرح پرورش ماهی خاویار شهرستان ازنا با تسهیلات هفت میلیارد ریال افتتاح شد، این منطقه جزو سردترین نقاط ایران است و پرورش ماهی به خوبی جواب داده است.

استاندار لرستان به بهره برداری از پروژه تکمیل خط انتقال آب شرب شهرستان ازنا به ارزش ۲۰ میلیارد تومان اشاره و عنوان کرد: مردم این شهرستان می‌توانند از آب تصفیه شده استفاده کنند.

وی به پروژه مجتمع یکتا با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تن انواع پلاستیک با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان اشاره و بیان کرد: جمع آوری زباله‌های شهری و تبدیل آنها به محصولات بازیافتی یکی از نیازهای استان بوده که لازم است سرمایه گذاران در این بخش سرمایه گذاری کنند.

خادمی تصریح کرد: اولین گلخانه هیدروپونیک چهار هزار متری شهرستان ازنا نیز با تسهیلات یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۱٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha