۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
درآمد ۸۶ میلیارد تومانی ثبهساز در اسفند
رشد نجومی درآمد انبوه سازان در بورس

درآمد ۸۶ میلیارد تومانی ثبهساز در اسفند

شرکت بهسازکاشانه تهران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود ۸۶ میلیارد تومان درآمد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت بهسازکاشانه تهران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود ۸۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

شرکت بهسازکاشانه تهران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن از محل واگذاری پروژه های خود ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۰ هزار درصد افزایش داشته است.

ثبهساز با سرمایه ثبت شده ۲۰۱۳ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۸۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳,۲۴۷ درصد رشد داشته است.

شرکت بهساز کاشانه همچنین برای پروژه اقامتی آفتاب گیلان سرمایه گذاری جدیدی انجام داده و آورده شرکت شامل زمین به مبلغ ۳۰۵ میلیارد تومان و میزان سرمایه نقدی آورده شریک به مبلغ ۲۰۲ میلیارد تومان بوده و در مجموع میزان کل سرمایه گذاری به مبلغ ۵۰۸ میلیارد تومان انجام شده و برای پروژه موسایی میزان سرمایه آورده شرکت که شامل زمین و پروانه به مبلغ ۶۱ میلیارد تومان در مجموع سرمایه گذاری به مبلغ ۷۸ میلیارد تومان انجام شده و برای پروژه مروارید میزان سرمایه گذاری شرکت ۱۱۸۵ میلیارد تومان است که پس از اتمام پروژه ها و فروش آنها بهای تمام شده و درآمد حاصل از فروش و میزان سود حاصل از فروش مشخص خواهد شد. نماد ثبهساز در هفته های اخیر بازدهی خوبی ثبت کرده که در نتیجه افزایش تقاضایی بوده که بعد افشاهای اخیر اتفاق افتاده و در این گزارش به جزئیات آنها پرداخته شده است.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha