۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
ورود سامانه ناپایدار از غرب استان| هوای گلستان تا سه شنبه سرد و بارانی است
مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد؛

ورود سامانه ناپایدار از غرب استان| هوای گلستان تا سه شنبه سرد و بارانی است

گرگان- کمالی، مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: از بامداد روز دوشنبه سامانه کم فشار و ناپایدار از غرب استان وارد شده تا شامگاه سه شنبه سراسر استان را تحت تأثیر قرار داده و هوای منطقه سرد و بارانی است.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر جو آرام و آسمان آفتابی را در گلستان شاهد هستیم و این وضعیت تا پایان روز یکشنبه ادامه دارد اما با نفوذ امواج سامانه کم فشار و ناپایدار به استان، هوای گلستان از بامداد دوشنبه سرد و بارانی می شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: از بامداد روز دوشنبه امواج ناپایدار از غرب گلستان وارد می‌شود و تا شامگاه سه شنبه سراسر استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد کاهش محسوس دما، پدیده مه غلیظ، بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود که در این مدت فعالیت این سامانه ناپایدار، ریزش پراکنده برف در مناطق مرتفع و کوهستانی گلستان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گلستان در خاتمه اضافه کرد: با توجه به فعالیت سامانه، احتمال اختلال در تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی محتمل بوده و ضرورت دارد دستگاه‌های متولی تمهیدات پیشگیرانه در این خصوص را مد نظر قرار دهند.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha