۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
واحدهای تولیدی مازندران با کمبود نیروی متخصص روبرو هستند
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

واحدهای تولیدی مازندران با کمبود نیروی متخصص روبرو هستند

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به مشکل کمبود نیروی کار متخصص در واحدهای تولیدی، مهارت آموزی کارجویان را برای رفع نیازها ضروری دانست.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر این که برای رشد تولید باید به سمت اشتغال پایدار برویم، گفت: یکی از مشکلات جدی استان در حوزه تشکل ها است و باید این بخش تقویت شود.

وی با بیان این که تشکل های صنفی و خصوصی باید تجمیع شود، گفت: این تشکل ها باید در حوزه شهرستانی و استانی تجمیع شود و با این طرح می توان به اهداف فرا روی اشتغال و تولید دست یافت.

وی یکی از مسائل مهم را برای ارتقای بهره وری، مهارت آموزی بیان کرد و گفت: باید دانش مهارت را در مراکز فنی و حرفه ای برای توسعه اشتغال ارتقاء دهیم.

مهاجر یادآور شد: باید متناسب با نیاز کارخانه ها و واحدهای تولیدی نسبت به آموزش و مهارت آموزی کارجویان اقدام شود تا بتوانیم نسبت به تامین نیروی کار واحدهای تولیدی اقدام کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: دستگاه های مختلف مسئول اشتغال هستند و باید برای رفع مشکل تامین نیروی کار متخصص واحدهای تولیدی برنامه ریزی کرد زیرا اکنون این واحدها دچار مشکلاتی هستند.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha